Vakantiehuis Landgoed Milire *****

Vakantiehuis Landgoed Milire
Landgoed Milire
9,3

10 reviews over Vakantiehuis Landgoed Milire in het Nederlands

Prima vakantiehuis in een schitterende omgeving

Arjan, 21-8-2016

We hebben met onze dochters een week lang genoten van de schitterende omgeving, het huis, de tuin en het geweldige uitzicht van huis Rybnik. Er is genoeg te doen en zien in de omgeving en als je daar geen zin in hebt, dan is het heerlijk luieren in de grote tuin met fijn zacht gras onder je voeten. Met kinderen is het buitenbad in Tachov op 10 min afstand een aanrader. Voor 150 kronen koop je een dagpas voor het hele gezin.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk onthaasten in vakantiehuis "Perenboom"

Lydia Van Wyngaerden, 18-6-2015

Na een drukke week trainen met onze honden was het vertoeven in het gezellige vakantiehuis "Perenboom", gelegen in een prachtige landelijke omgeving temidden van heuvels met wuivende grasvelden echt weer een weldadige ervaring.

Je wordt 's morgens wakker met het vrolijke gezang van de vele vogels. Je kan er uren rondzwerven in de vele bossen zonder ook maar iemand tegen te komen, alleen een enkele keer een hert dat besluit om toch maar weg te rennen als je uiteindelijk te dicht bij gekomen bent. Verder alleen maar stilte.

Natuurlijk kan je er ook voor kiezen om één van de mooie stadjes in de buurt te bezoeken en ook Praag is binnen bereik. Alle informatie is aanwezig in een map die in het huis klaar voor je ligt.

Wij kozen er deze keer voor om te genieten van de rust, de honden en wij hebben heerlijk geluierd in de tuin. Ook verder is in het huis alles aanwezig wat je zoal nodig mocht hebben.

De eigenaar is heel vriendelijk en eventuele problemen worden zo snel mogelijk opgelost

Gereisd met partner in juni 2015

rust en ruimte!

fam. Smit, 31-10-2013

Geweldig genoten van ons verblijf in huis Dum u Lesa. Een heerlijke plek voor rust zoekers. Een prachtig huis, sfeervol ingericht, en het bos als achtertuin! Wat wil een mens nog meer?! De avonden doorgebracht bij het kampvuur in de tuin en met het spotten van wilde zwijnen.. In Tachov veel restaurants waar je heerlijk kunt eten. Het was de perfecte vakantie voor ons en voor onze kinderen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtig huis!

Evelyn, 1-8-2013

Wat een mooi huis! Sfeervol ingericht, veel ruimte, mooie omgeving. Echt de moeite waard voor rustzoekers en wandelaars. De hertjes en wilde zwijnen komen 's avonds tevoorschijn en er liep zelfs een vos een paar keer vlak langs het huis! Voldoende te bekijken in de omgeving; Praag op anderhalf uur rijden. Mooi nieuw zwembad in Tachov (10 minuten rijden). Vlak over de Duitse grens dus slechts zo'n 7 uur rijden vanuit NL. Prijs-kwaliteitverhouding is zonder meer uitstekend. Een aanrader dus!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een heerlijke zomerweek.

fam. Carp, 18-11-2012

Milire-Estate huis Rybnik is ons uitstekend bevallen. Het ligt prachtig midden in de natuur van West Tsjechie. We waren er met vrienden en hebben er heerlijk gewandeld en gefietst, en gezwommen in de zwemvijver voor het huis. Het huis is gezellig ingericht en we genoten van de zomeravonden op de veranda, waar helemaal geen vliegen of muggen zijn! Op rij-afstand is voldoende cultuur te bewonderen. We kunnen het zeker aanbevelen.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een geweldig huis

willem schlimmer, 12-11-2012

Het vakantiehuis van Landgoed Milire ligt prachtig midden in de mooie Boheems natuur. Het heeft een grote omheinde tuin, waardoor het geweldig was voor de honden en kinderen. Bovendien kan je zwemmen in een van de meertjes en natuurzwembaden vlakbij, heerlijk overal wandelen, door de velden en bossen en fietsen is ook een feest. Haast geen verkeer. Het is een hele rustige nog niet toeristische omgeving en dat slechts 700 km vanaf Arnhem
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Mooi huis in prachtige omgeving

van dorth, 2-4-2012

Wij logeerden in het vakantiehuis de Perenboom op Landgoed Milire.

Het is een erg gezellig ingericht huis, dat bovendien heel ruim is. Eromheen ligt een grote tuin waar je heerlijk kunt zitten onder de perenboom en waar kinderen prima kunnen spelen.

Bovendien is het uitzicht fantastisch. Mooie heuvels met weilanden, akkers en bossen. Vanuit het huis loop je er direct "in". De omgeving is heel rustig en "de Pereboom" is helemaal vrij gelegen.

De eigenaar en eigenaresse waren uiterst vriendelijk en behulpzaam en hadden veel tips over "wat te doen" in de omgeving. Ook over goede restaurants in de omgeving, zodat we zelf niet veel kookten.

De prijs/ kwaliteitverhouding was prima

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

puur natuur

hanke rietema, 2-11-2011

Vlak over de grens met Duitsland, een weelderige natuur,met wild stromende beekjes, waar bevers naar hartelust knagen en waar je nog gewoon cantharellen vindt. Praag op anderhalf uur afstand.

De huisjes zijn oergezellig ingericht. Alles is aanwezig. Je moet zorgen, dat je de kachel s,nachts brandend houdt, anders ,s ochtends geen warme douche. Dat was nu ook een van de charmes van landgoed MIlire.

Niet teveel luxe, anders hadden we wel de Costa bezocht.Wij hebben genoten met kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Leuke plek, privacy, uitzicht

arthur, 28-7-2011

Huis oogt eerst eenvoudig maar eigenlijk is alles aanwezig wat betreft keuken, douche, tuinmeubelen ed. Huis is met zorg verbouwd en ingericht met leuke details. Grootste kwaliteit is de rust en privacy, geen hoor- of zichtbare buren. Totale stilte op wat landbouwwerk en een rustig weggetje op 300m na. Geen radio en tv is geen gemis, past wel bij dit huis. Wat restaurants en boodschappen op ca. 8 km. Ons beste vakantiehuis in CZ (uit 4) tot nu toe.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Fantastische plek!

Ella Verschragen, 9-6-2011

Natuur en rust. Geen geluid van auto's. Top wandel- en fietsgebied. Oog in oog met een ree tijdens joggen. Hele aardige mensen. Heerlijk gegeten voor hele lage prijzen. Wij moesten door met ons werk en dat ging uitstekend dankzij goede internetverbinding. Echt vakantiegevoel, er helemaal uit terwijl we toch aan het werk waren. Een absolute aanrader. Ook kun je kiezen uit meerdere hele fraaie golfbanen binnen 1 uur rijden. Alles is zo mooi en groen.
Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landgoed Milire in Tachov , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landgoed Milire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landgoed Milire scoort een 9.3 uit 10 op basis van 10 reviews.