Camping U Dvou Orechu ****

Camping U Dvou Orechu
U Dvou Orechu
7,9

33 reviews over Camping U Dvou Orechu in het Nederlands

Heerlijke charmecamping in mooi wandelgebied

Freek, 14-9-2017

Mooie ruime plekken, veelal met uitzicht, lekker met de voeten in het gras, genieten van de sterrenhemel (prima minimale nachtverlichting).

Goed en schoon sanitair, behulpzame beheerders.

Prachtige omgeving om te wandelen, veel herten, veel vogelsoorten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Onpersoonlijk, nooit meer

Fam van de Rijzen, 11-8-2017

Geen familiecamping, geen ruimte voor energieke, actieve kinderen, geen uitzicht vanuit onze plaats, onvriendelijke, zeer zakelijke benadering vanuit campingbeheerders. Lees bij boeking goed de voorwaarden.

Sanitair is redelijk, grootte van de staanplekken ook, omgeving mooi maar niet bijzonder

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi voor natuurzoekers alleen of met honden

Margreet Arendsen, 5-7-2017

Prima kleine natuurcamping in hele mooie omgeving. Bos binnen handbereik. Rust tust rust. Aardige eigenaren die dit eigenhandig hebben opgebouwd. Heerlijk biertje bij de bar. Genoten, zowel wij als onze twee Ierse setters!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek

Hans en Janny, 20-9-2016

We komen al vele jaren met veel plezier op camping u dvou orechou. Ook dit jaar zijn we er van half augustus tot half september geweest. En we hadden schitterend weer. De camping heeft een aantal terrassen met grote plaatsen van waaruit je kilometers ver de mooie heuvelachtige omgeving kunt zien. Vanuit de camping zijn er tal van mogelijkheden om korte of langere routes te wandelen.

Frida en Hans, de eigenaren, zijn gastvrije vriendelijke en behulpzame mensen. Zij voorzien je desgewenst van alle informatie waaronder wandel-, fiets- en autoroutes en bezienswaardigheden.

s'Avonds kun je op het terras of in de bar wat drinken en snacks nuttigen.

De camping heeft goede en gratis WIFI

Gereisd met partner in augustus 2016

Schitterende plek, rustige en prettige camping.

Eric en Lieke, 19-8-2016

Als je rust zoekt, en een goede uitvalsbasis voor wandelingen ben je hier precies op de juiste plek. Er is een map met voorgestelde wandelingen, en je kunt kaartmateriaal lenen. 's Avonds een lekker koud biertje op het terras, en je kunt zelfs friet met kroketten krijgen als je wilt. Voor broodjes moet je even de berg af naar het dorp, waar ook een kleine supermarkt is waar je het meest noodzakelijke kunt krijgen. Mooie ruime plekken met mooi weids uitzicht en gratis Wifi. Wij kamperen al heel wat jaren, en komen hier zeker terug.

Fantastische plek

Mirjam, 19-8-2016

Mooie rustige camping, ruime plaatsen, aardige eigenaars, mooie omgeving.

De kinderen willen volgend jaar graag terug 😃

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige camping met royale plekken

Han en Els Wijnberger, 17-8-2016

Wat ligt deze camping mooi! Midden in de natuur met veel ruimte om onze tent heen. Het is er echt stil, zonder geraas van verkeer. Het sanitair is zeer kampeerwaardig: voldoende toiletten en douches, schoon en voldoende warm water. Prima afwasvoorziening en wasmachine op betaling.

Er is geen broodjesservice, een paar km. verderop zijn de broodjes wel verkrijgbaar. 's Avonds wel prima snacks te bestellen, lekkere frites gegeten. Diverse uitstapjes mogelijk, die in een uitgebreid samengestelde map staan. Het wandelen was mooi, maar helaas ook veel over brede mountainbikepaden en asfalt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie plek maar campingechtpaar uitgeblust

B Broekman, 12-8-2016

Prachtige omgeviing; rustige camping en ruime plek.

Camping biedt niets extra. Ja op website staat bar maar deze is alleen open als camping eigenaar er zin in heeft.

Reageerde bij aankomst al terughoudend toen wij er naar vroegen.

Op website staat ook; advies op maat; wij kregen 1e dag aantal folders maar werd al gelijk gezegd dat wij er met de hond niet naar binnen mochten. Website maakt camping mooier dan het in werkelijkheid is.

Toen wij vermelden dat de Wifi niet werkte bij ons, lag dat gelijk aan ons .Was een melding maar kwam geen oplossing . Werd gezegd;; een rustige vakantie voor jullie dan.

Hebben niet meer gevraagd of het toch nog was gelukt (7 dagen gebleven omdat we gereserveerd hadden en de streek erg mooi is maar hadden en eerste 3 dagen geen Wifi waarom dit opeens oogelost was; geen ideei).Hoorde andere gasten ook erover klagen.

Hielden verder hun mond. Ongeïnteresseerd. Zeiden nog geen goedendag

Sanitair schoon maar sterk verouderd.

Prachtige natuurbeleving

Ronald, 28-6-2016

De camping ligt schitterend in het natuurgebied Sumava. Je loopt de camping af en je staat in de bossen met al het wild dat daar rondloopt. Het uitzicht is prachtig. De camping zelf is netjes maar sober. Het sanitair schoon maar enigszins gedateerd. We hebben een paar mooie eerste dagen van onze vakantie gehad en hebben goed kunnen acclimatiseren in Oost Europa en genoten van de natuur. We vonden de prijs overigens aan de hoge kant, zeker als je het vergelijkt met de Nederlandse campings van Staatsbosbeheer of wat we later in Slowakije betaalden.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Relaxen op een schitterende plek!

Margreet, 25-6-2016

Zoek je een plek om te relaxen en van de natuur te genieten?? Dan zit je bij deze camping helemaal goed. Het is een rustige camping midden in het nationaal park Sumava met leuke eigenaren waar niets te veel voor is. Zij vertellen je,indien gewenst,wat er allemaal te doen is in de omgeving.Kortom een superplek waar wij graag weer een keer heen gaan.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Dvou Orechu in Strazov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Dvou Orechu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping U Dvou Orechu scoort een 7.89 uit 10 op basis van 34 reviews.