7,6

4 reviews over Hotel Horizont I in het Nederlands

Goed is goed.

Bart, 1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is wat gedateerd maar netjes schoon. Hier en daar wat achterstallig onderhoud. Iedere dag schone handdoeken op de kamer. Bij het zwembad en sauna handdoeken en saunadoek gratis verkrijgbaar. Zwembad is prima en de sauna top!

Het personeel is niet opdringerig maar als je ze aanspreekt vriendelijk en behulpzaam. Soms is de taal een probleem maar met een beetje geduld kom je er samen wel uit.

Het eten (ontbijt en avondeten) is in buffetvorm. Geen culinaire hoogstandjes maar voor ieder wat wils. Goed is goed.

Toen wij er waren troffen we voornamelijk Tsjechen in het hotel en wat Duitsers. De sfeer is rustig.

Flinke sneeuwval maar er werd volop gewerkt om het weggetje naar boven enigsinds berijdbaar te houden.

De skipistes zijn goed onderhouden tevens alle materialen te huur.

De mensen hier zijn rustig, op zichzelf en misschien wat terughoudend maar zeker niet bot.

We hebben het prima naar onze zin gehad en komen er graag nog eens terug. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd familie in februari 2017

leuk voor een paar dagen

28-7-2009

Hotel Horizont ligt niet in Zelesna Ruda, maar een stuk verderop in het plaatsje Spicak. Bergop maar dat is in de zomer geen probleem. Zoals in een eerdere beoordeling werd vastgesteld is het hotel gedateerd en door mijn vrouw (een Oekrainse) beoordeeld als een voormalig hotel voor partijbonzen. Kamer was goed: een tweepersoonbed, tv, badkamer met douche en een apart toilet. Een en ander werd meer dan voortreffelijk schoongehouden. Rondom het hotel waren voldoende wandel- en fietsmogelijkheden. Over de Tsjechen zelf heb ik mix-feelings. Vooral omdat ze nauwelijks Duits of Engels spreken. Dankzij de kennis van de Oekraiense taal van mijn vrouw, dat nogal wat weg heeft van de Tsjechische taal, konden we redelijk makkelijk onze weg vinden. De mensen bij wat kinderattracties waren bot en onvriendelijk.
Gereisd familie in juli 2009

gedateerd, echt oosteuropees hotel

C van Rijswijk, 27-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel ligt mooi op een heuvel. De weg ernaar toe is een slecht onderhouden verharde bosweg, in de winter ligt hier een pak sneeuw op. Zonder sneeuwkettingen kom je deze weg niet op. Dat merkten ook de gasten met een busje dat achteruit tegen onze auto aan gleed. Er is geen pendeldienst, dat houdt in dat je elke dag zelf naar de pistes moet rijden (op de hotelweg en pistewegen sneeuwkettingen erop en op de openbare weg er weer af). De kamers zijn klein en tjokvol met standaard meubilair. De temperatuur in het hotel is zo hoog dat je er in zomerkleding kunt rondlopen het geen sommigen ook doen tijdens dinerbuffet. Het meeste eten is smakeloos en heeft weinig variatie. Het vlees is best lekker. Kom wel vroeg, want op is op. Het personeel is niet echt bereid je te helpen, op enkele uitzonderingen na. Ze zeggen nooit iets te weten.

De pistes zijn mooi, goedkoop, maar staan niet onderling in connectie met elkaar. waar welke piste ligt is een kwestie van zelf proberen uit te zoeken

Gereisd familie in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Horizont I*** bij :

Te ontdekken (maar niet voor gastronomen...)

hugo, 14-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wellness Hotel Horizon is prachtig gelegen. De kamers aan de voorzijde hebben een uitzonderlijk uitzicht op het Boheemse Woud én op Beiers Woud. Aangenaam warm hotel, ook de kamers. Meubilair niet nieuw maar ok en goed onderhouden. Ook sanitair is prima. Onthaal is correct. Parking bij hotel is afzonderlijk te betalen. Overstap op de stoeltjeslift op 100m, maar skipistes overzijde van het dal zijn beter. Ook prima voor wandelaars: trajecten duidelijk aangeduid. Ontbijtbuffet is ok, avondbuffet ruim voldoende maar matig van kwaliteit. Ruime bierkeuze, weinig wijnkeuze. Op oudejaar werd een fles boheemse schuimwijn aangeboden. Sauna, hammam en zwembad zijn prima, maar iets te druk (periode eindejaar). Wel open tot 22u en vanaf 20u geen toegang voor kinderen. Kleine (7 toestellen) fitness, maar helemaal ok! Ook tal van wellnessaanbiedingen aan voordelige prijzen.

Aperitiefbar en bierstube zijn helaas rokersholen maar restaurant is rookvrij, ...

Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Horizont I*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizont I in Spicak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizont I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizont I scoort een 7.6 uit 10 op basis van 4 reviews.