Vakantiehuis Pribyl

Vakantiehuis Pribyl
Pribyl

1 review over Vakantiehuis Pribyl in het Nederlands

Levis, 8-9-2007

Een erg vieze woning. Deze woning zulllen we ook nooit meer huren. De bank, magnetron, mag naar de grofvuil. De kussens stinken, we hebben lakens moeten kopen, om oevr de bank heen te gooien. De kussen zitten los, je moet goed kijken voor je gaat zitten, anmders val je om. De gasfonuis, zijn wij bijna 2 uur bezig geweest om die schoon te maken, de over is erg vies hebben we geen tijd genomen om deze schoon te maken, dus maar niet gebruikt. De magnetron moesten we ook goed ontsmetten en schoonmaken. Het huis lag vol dode vliegen, spinnenwebben, stof verschrikkelijk was het. Op de foto een hele leuke woning, de tuin is ook schiterend, maar de binnen boel mag wel vervangen worden, en daarna en goed onderhouden worden. Deze woning huur ik nooit meer. We hebben ze een brief geschreven nooit meer een reactie ontvangen. Daarna hebben wij rond de 1000 euro betaald voor 2 weken, dan mag je wel iets van terug verwachten.
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pribyl in Polesi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pribyl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pribyl scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.