Camping Terasy

8,1

29 reviews over Camping Terasy in het Nederlands

We hebben genoten!!

Fam Pothof, 26-8-2017

Wat een leuke omgeving genoeg te doen. We zaten in de stacaravan deze is van alle gemakken voorzien! Echt een aanrader. Kampvuur savonds viel in de smaak. Wel missen we een zwembadje op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super relaxte en fijne vakantie gehad.

André en Jolette, 25-8-2017

Wij hebben 11 dagen op deze camping gestaan .

en door Bob vriendelijk ontvangen met koffie.

De eigenaren zijn druk bezig om van deze camping iets moois te maken,

Anne en Willem zijn erg hartelijk en doen er alles aan om de gasten een fijne vakantie te beleven, aan het water liggen een waterfiets kano en surfplank voor de gasten om te gebruiken en voor de kinderen is er een grote trampoline.

En op de camping staat een grote kantine met pooltafel en speelkasten bieb om je ook bij slecht weer te kunnen vermaken.

Er staan drie mooie stacaravans en 6 huisjes voor de verhuur.

Een minpunt voor de camping gasten is het ontbreken van een watertap punt,

en douchen achter een gordijntje.

Maar na 3 dagen waren wij de schaamte voorbij.

Sanitair is aan een opknapbeurt toe.

Thechie is een verrassend mooi land waar je voor een goedkope vakantie prima kunt verblijven.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super vakantie gehad!

Marian, 22-8-2017

Heerlijke, kleine camping. Eigenaren en beheerders doen echt hun best er een mooie tijd voor de gasten van te maken!

De camping ligt dichtbij het meer, bootje/kano e.d. zijn aanwezig en mag je als gast gewoon gebruik van maken. De kantine beviel onze kinderen weg goed (je hoeft nergens extra voor te betalen, ook niet voor de wasmachine, douche, boot, kano e.d.)

Sanitair is wat verouderd maar schoon (wel douche je achter een douchegordijn maar dat is vrij normaal in Tsjechië)

Er is helaas geen drinkwaterkraan aanwezig voor campinggasten dat is jammer maar de winkels in Pilzen en Stribro hebben genoeg water in flessen!

Er zijn 5 restaurantjes en 1 winkeltje op loopafstand.

Wij waren er met 2 volwassenen en 2 kinderen (14&12). Wij hebben ons prima vermaakt en hopen volgend jaar hier weer te kamperen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gastvrije camping om heerlijk tot rust te komen.

Natascha, 22-8-2017

Een gastvrije camping. Petra en Bob hadden ons warm ontvangen. In de avond gezellig bij het kampvuur zitten. Onze meiden genoten op het meer in de kano / waterfiets/ zeilboot die gratis te gebruiken zijn. Leuke trampoline waar ze veel geprongen hebben. Gamehal ook een aanrader . Hadden een huiisje gehuurd , wel wat gedateerd maar was schoon. Broodjes kon je halen op loofafstand van de camping. Ze waren te eten maar lekker vonden wij ze niet. Supermarkt lidl / Penny is een kwartier rijden met de auto. Misschien als tip voor de toekomst om zelf broodjes te verkopen / af te bakken op de camping. Toerisme moet in de ongeving nog ontdekt worden.

Petra en Bob bedankt voor de gezellige dagen en voor alle leuke tips die wij van jullie hebben mogen ontvangen.

Tip om te eten: Rango in Pilsen en Angus in Pilsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer tegenvallende camping

Erik Roland, 21-8-2017

Camping Terasy is waarschijnlijk de slechtste camping die ik ooit bezocht heb. Dat de eigenaar, volgens zijn eigen zeggen op de website, droomt van het up to date brengen van deze camping kan zijn, maar dan is het na drie jaar nog bij dromen gebleven. Één douche bij de heren, afgeschermd door een vies plastic gordijntje, twee urinoirs en drie wc's voor de heren, waarvan er letterlijk niet één niet lekte. Van de drie wasmachines waren er twee defect. De derde was wel gratis te gebruiken. Drinkwater daarentegen niet aanwezig voor campinggasten, alleen te verkrijgen bij de vriendelijke beheerders Bob en Petra. We betaalden uiteindelijk wel dezelfde prijs als op goed uitgeruste campings. Na twee dagen snel weer vertrokken.
Gereisd met partner in augustus 2017

viel tegen

Esther, 19-8-2017

sanitair is heel erg verouderd, wij stellen geen hele hoge eisen, maar voor ons was dit echt beneden de maat, douchen achter een gordijntje, geen plek om je spullen kwijt te kunnen bij de douche, en geen drinkwater op de camping beschikbaar, dus slepen met water uit de supermarkt.

Weinig goede restaurants in de buurt van de camping, alleen een matige tsjechische snackbar.

Op de camping zelf was voor oudere kinderen niet veel te doen. Wij hebben ons vermaakt in Pilzen, wat een leuke stad is om te bezoeken, maar zijn 2 dagen eerder dan gepland weggegaan.

Wij hebben in Tsjechië al heel wat campings bezocht die vele malen beter waren en raden aan om die te bezoeken en deze camping over te slaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Lekker relaxte kleinschalige camping.

Henk Figge, 28-7-2017

Rustige camping op ca 20 km van Pilsen. Heerlijk relaxed met zeer gastvrije en meedenkende beheerders. Prima vermaak voor de kinderen. Ook binnen als t onverhoopt een keer regent. 9 dagen hier gebleven met een caravan. Heerlijk relaxte vakantie gehad mede door de gastvrije en vriendelijke beheerders. Hier voel je je thuis. Een en ander moet nog wel naar de nederlandse standaard aangepast worden. Maar het wat oudere "Tsjechische " sanitair heeft ook wel weer wat. Het was in elk geval schoon. Bob, Petra en Evert heel erg bedankt voor de gastvrijheid en onze fijne relaxte vakantie.

Prima!

Ron Jessurun, 19-7-2017

Kleinschalige camping wat direct ook de kracht ervan is; hier en daar ietwat gedateerd. Hele aardige en enthousiaste uitbaters. Wij waren er maar 1 nacht met een camper en hebben genoten van het meer en de faciliteiten voor de kinderen. Sanitair was schoon; belangrijk! Prima prijs-kwaliteit. Anders dan anders!

- klein min-puntje: geen drinkwater aanwezig

Super leuke camping!

femke, 4-8-2016

Vorige week hebben wij in een opgeknapt huisje gezeten op deze camping. We hebben een waanzinnig leuke week gehad. De camping eigenaren zijn geweldig gastvrij en maken er echt wat gezelligs van. De camping ligt aan een mooi meer met een prachtige omgeving. Heel leuk om te zwemmen of te varen. De kinderen (7 en 10) raakten niet uitgespeeld in de speelhal en op de trampoline. 's Avonds gezellig met elkaar om de vuurkorf . We hebben genoten! Wij gaan nooit 2x naar de zelfde plek, maar misschien maken we nog eens een uitzondering 😉
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke week in stacaravan

Lin, 4-8-2016

Fijne vakantie gehad met onze 3 kinderen in de stacaravan. Van alle gemakken voorzien en zelfs de campingbedje en kinderstoelen stonden klaar bij aankomst. Bij slecht weer konden de kinderen heerlijk spelen in de kantine. Fijne sfeer, overzichtelijk, kampvuur en bbq maakten onze vakantie compleet!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terasy in Pnovany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terasy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terasy scoort een 8.13 uit 10 op basis van 29 reviews.