Pension Valmi ***

6,9

• Ligging t.o.v. pistes7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Valmi bij:

3 reviews over Pension Valmi in het Nederlands

Degelijk pension met vriendelijk personeel

Carsten, 2-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten hier tussen kerst en oud en nieuw 2011 met een groep van 20 man. Dit betekende dat we bijna alle kamers bezetten.

Het pension ligt op ongeveer 2 km van de piste. Te ver om te lopen met al je spullen, wij gingen telkens met de auto. Er was ook een treintje maar hebben niet de moeite genomen het station te zoeken ( station was zeker niet heel dichtbij)

Het eten was goed genoeg alleen de hoeveelheid was wel te wensen over. Het ontbijt was ook goed alleen was het wederom niet ruim. Meer dan 2 broodjes kreeg je niet. Wel erg vervelend dat de tv in het restaurant altijd aan stond tijdens het eten.

Verder waren de kamers erg verschillend, van ruim tot bijzonder klein.

Conclusie: Een erg gezellig pension met vriendelijk personeel en alles net genoeg. Voor een wintersportvakantie ideaal. Verwacht er in ieder geval geen luxe.

Gereisd met vrienden in december 2011

leuke plek voor wintersport met kinderen

de vos, 1-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is een leuke plek als je beginnend skieer bent. Er is op loopafstand een leuke piste. Klein maar erg gezellig. Zeker als niet iedereen mee doet met skieen. Je kunt dan onder aan de piste heerlijk op het terasje zitten en iedereen steeds voorbij zien komen. Voor gevorderde skieers moet je naar een piste een stuk verderop maar dan moet je met de auto. Pension Valmi is een leuk pension met zeer aardige tjsechische mensen die moeite doen om het je naar de zin te maken. ontbijt is goed verzorgd en ook het avond eten is prima voor wat je er voor betaald.
Gereisd met vrienden in februari 2010

Esther Boeijer, 13-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij vinden de prijs/kwaliteitverhouding goed. De kamers waren zeer ruim en netjes en schoon. Niet de allermodernste uiteraard, maar wel een TV-tje, waar alleen Tsjechische zenders op te zien waren. Het eten was voor wat je er voor moest betalen goed, maar je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten. Het ontbijt was daarentegen beter en uitgebreid. Vriendelijke mensen. Het ontbijt is van 8 - 9 uur en in dat uur moet je ook gegeten hebben. 's Avonds is er niets te doen in het pension en in de omgeving. Het was wel leuk om 's avonds nog te skieen op 1 piste. We ontdekte dat je 's avonds nog ijscoupes kon bestellen en eten, wat nergens aangegeven staat. Daar kwamen we bij toeval achter.

Wij zullen er zelf niet meer heengaan, omdat we de gezelligheid in het plaatsje zelf misten.

Gereisd familie in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Valmi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Valmi in Železná Ruda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Valmi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Valmi scoort een 6.85 uit 10 op basis van 16 reviews.