Vakantiehuis Barta

Vakantiehuis Barta
Barta

1 review over Vakantiehuis Barta in het Nederlands

Mooi park, vriendelijke mensen en super omgeving!

B., 30-8-2012

Bij welkomst zeer goed opgevangen door eigenaar (sprak Engels), we mochten zelf kiezen uit de nog vrije vakantiehuisjes bij aankomst.

De huisjes liggen perfect, onderaan een berg, dus bij hitte heb je ook lekkere schaduwplekjes. Rustige omgeving, prachtig om te fietsen (met een mountainbike of racefiets raad ik aan). Park is zeer geschikt voor kinderen - inclusief zwembad, spellen, speeltoestellen, etc.

Een open huisje is de receptie en tegelijk ook cafe/bar/restaurant, centraal in het parkje. Eten, drinken en ijsjes beschikbaar gedurende de gehele dag. Zeer goedkoop in deze regio.

Oftewel, wij hebben een perfecte vakantie gehad hier!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Barta in Svojanov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Barta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Barta scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.