Vakantiehuis Krejci

3 reviews over Vakantiehuis Krejci in het Nederlands

Opgelicht!

chrissie, 10-11-2008

Ik zou niet gaan!

Eigenaar kotm het huisje binnen zodra jij slaapt of weg bent. Controlle uitvoeren.

Bij ons was prsongelijk het deurjte van het keukenkastje er af getrokken.

Toen wij terug kwamen met schroefjes lag er een briefje dat als er nog wat zou gebeuren hij de politie zou waarschuwen. Ook hebben wij nog eens 100 euro de man borg moeten betalen bij elkaar 600. ik ben nog steeds bezig dit terug te krijgen. Meneer zegt namelijk dat hij de papieren kwijt is!

Ik zal hier hopelijk nooit maar waarschijnlijk nog 1keer terug komen om mijn geld terug te halen en daarna noooooooooit meer

Gereisd met vrienden in januari 2008

Dit nooit meer!

Peter, 26-8-2008

Via touroperator dit huisje geboekt, zou voor 5 personen zijn, maar met zijn 2tjes is het al te klein!

bedden zeer slecht en meubilair ook!

eigenaar wel vriendelijk en bevolking ok.

wel een prachtige ligging!

wij zijn na 1 nacht vertrokken ivm onzettende rugpijn door de slechte bedden!

Gereisd met partner in augustus 2008

M. Nieuwkoop, 18-8-2007

Wij zijn al 3 x in dit knusse huisje geweest. De ligging is schitterend.

Restaurant en kleine winkel op loopafstand. Volop mogelijheden om te wandelen, je staat meteen vanuit het huisje in het bos.

Dorpje is niet toeristisch, erg vriendelijk allemaal. Een echte aanrader

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Krejci in Pusta Rybna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Krejci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Krejci scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.