7,9

134 reviews over Camping Na Venkove in het Nederlands

Super camping voor gezinnen met kinderen!

Peet, 18-8-2017

Wij hebben een hele leuke tijd gehad op de camping. De camping ligt in een mooie omgeving met veel gezellige dorpjes en stadjes in de buurt. Voor sommige uitjes moest je wat ver rijden, maar wij vonden dat niet hinderlijk. Zo zie je gelijk wat van de mooie omgeving.

De vouwwagen was keurig schoon en ook de camping ziet er netjes en verzorgd uit. Het sanitairgebouw is wel verouderd, maar prima te gebruiken. Lekkere warme douches. We misten wel zeep bij de wc's.

De skelters zijn super leuk voor jong en oud en ook de speelschuur vonden we erg leuk voor onze kinderen. Terwijl wij een bakje koffie deden speelden de kinderen daar heerlijk.

Aanrader om uit eten te gaan: Restaurant Polanka in Nove Hrady. Heerlijk eten en Engelse kaart aanwezig. Er is een speeltuintje bij het restaurant en het staat in een schitterende omgeving. Kwartiertje van de camping vandaan.

De animatie was minimaal maar wel leuk, onze kinderen hebben genoten. De twee meiden deden het erg leuk en waren enthousiast!

Het beheerdersechtpaar is vriendelijk, maar mag wel wat meer enthousiasme uitstralen. De zoons doen dit overigens wel.

Gereisd familie in augustus 2017

Geen camping om naar terug te gaan

Fam van Gessel/Nijland, 17-8-2017

De reviews die ik eerder had gelezen gaven een indruk die wel goed overkwam. Tot onze teleurstelling was het niet wat wij hadden verwacht. De eigenaren doen weinig tot geen moeite om je te leren kennen. Na twee weken werd ons nog steeds gevraagd op welke plek we stonden en welke familie we waren. Ze zijn stug en onvriendelijk. Bij het weggaan werd ons geen goede reis gewenst. Het sanitair is sterk verouderd en vies. De goten in de douches lagen vol met zand en haren en werd maar om de drie dagen schoongemaakt. Het sanitairgebouw is een gebouw wat je eerder aantreft op een festival. Krap, nauwelijks verlichting in de douches. 's Avonds kon je het niet zien.Het wc papier was regelmatig op en ook het zeep om je handen mee te wassen. Op de site werd beloofd dat er gratis en goede WIFI was. Ook dit was er niet. Op onze plek was het WIFI bereik zeer slecht. \Er waren veel regels en met name wat er allemaal niet mag. Onze kinderen kregen zelfs een verbod om te zwemmen! (met 30 graden) Onbegrijpelijk! Er werd zeer onvriendelijk tegen de kinderen gedaan. Ook mocht er niet geslipt worden met de skelters. Kortom; wat wil je zijn? Een familiecamping of een seniorencamping? De bezienswaardigheden liggen ver van de camping af en de eigenaren deden ook geen moeite om je wat te vertellen over de omgeving bij binnenkomst. Kortom; geen enthousiasme, geen sfeer, zeker geen camping waar wij terugkomen!

Overigens; de omgeving en het land Tjechie vinden we wel de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Oja, ook wij gingen eerder weg van de camping, maar kregen het geld ook niet terug.

Gereisd familie in juli 2017

Hele leuke camping voor kinderen

Familie Jacobs, 17-8-2017

Op de camping waren veel kinderen om mee te spelen en werd iedere dag wel iets laagdrempeligs georganiseerd voor de kinderen. Wij hadden niet gereserveerd maar was gelukkig nog plaats voor ons op het tentenveld. De eigenaren en personeel doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Het sanitair bestaat uit losstaande units, maar wordt prima schoongehouden.

In de omgeving is van alles te doen en te zien. Dit was voor ons de tweede camping tijdens onze rondreis door Tsjechië en Slowakije.

"Heerlijk genoten!"

Fam. Menger, 16-8-2017

Een topper deze camping!

De camping ligt mooi in de natuur, met aan de rand een beekje, waar de kinderen zich goed konden vermaken en menig dammetje hebben gebouwd.

Voor grotere activiteiten ben je even onderweg met de auto, maar dat mag de pret niet drukken; geweldige omgeving; toulovcovy mastale een aanrader!

Er wordt keihard gewerkt door de eigenaren. Er is al veel moois bereikt; kantine, mooi verzorgd zwembad, veel skelters met aanhangers voor menig uurtje speelplezier, broodjesservice etc.

Kortom een camping op trots op te mogen zijn en met veel mogelijkheden!

Gereisd familie in augustus 2017

Hadden er meer van verwacht

De Haan, 16-8-2017

Na het lezen van de recensies en beoordelingen waren de verwachtingen misschien iets te hoog gespannen. We troffen een camping aan op n mooie lokalitie met gedateerde sanitair voorzieningen en wat stugge eigenaren. De ontvangst door Corry was vriendelijk, meedenkend over een mooie plek op het kampeergedeelte van de camping. Overige contacten met de familie waren stug; het nagaan voor een visvergunning duurde meer dan 2 dagen, voor het invriezen van koelelementen betaal je per element, snoepjes buiten een snoepkaart om kopen is maar lastig. Je krijgt het gevoel dat ze amper tijd voor je kunnen/willen nemen. Bij de afrekening kregen we onze 2 dagen die we korter bleven niet terugbetaald en werd ons geen goede reis gewenst. Wellicht ontstaan omdat wij geen terraszitters zijn en amper iets ter plekke kochten... Of gewoon de houding van de familie.

Verder hadden wij niet gerekend op zo veel rokende mensen voor de tent/ op het terras en de nodige honden die verbleven op deze camping.

De omgeving is zoals op veel plekken in Tsjechië mooi; leuke dorpjes, zwembaden op korte afstand, grotere steden iets verder weg en prachtige natuur. Toch hadden we alles in 1 wk wel gezien.

Nogmaals; misschien waren onze verwachtingen te hoog, maar voor ons geen aanrader.

Gelukkig waren er wel genoeg tevreden vakantiegangers op Na Venkove te vinden.

Kindvriendelijke, hygiene minder. Soms onaardig

Familie vd H, 14-8-2017

Voor de kinderen was het en geweldige camping. Met mooi weer werd er de hele dag gezwommen. De skelters zorgen voor veel plezier. Het speeltuintje en de trampoline zijn leuk. Het is een autovrije camping waardoor zelfs de kleintjes rond kunnen lopen. Door de vele kinderen zijn er veel vriendjes om mee te spelen. De activiteiten die er zijn, een paar keer per week zijn leuk voor de kinderen. In de kantine kunnen de kinderen ijsjes halen of een snoepje, daar is zelfs een snoepkaart voor. De hygiene in de toiletten, douches en de huurcaravan waren niet optimaal. Er zijn te weinig toiletten en douches voor het aantal campinggasten. Er wordt weinig schoongemaakt, de eerste week met drukte wel vaker dan de tweede week. Soms was het wc-papier op er was geen zeep. De eigenaren waren niet altijd vriendelijk een gedag kon er zeker de laatste week niet altijd af. Ze zijn niet altijd hulpvaardig. Wel zijn de zoons erg vriendelijk en aardig voor de kinderen. Jan was de eerste week erg vriendelijk de laatste week leek hij oververmoeid en daardoor minder vriendelijk. De omgeving is adembenemend mooi.
Gereisd familie in augustus 2017

Het voelt als thuis komen

Fam. Lantink/Bijleveld, 11-8-2017

Wij zijn voor de 4e keer naar deze camping geweest. Het is een kleine camping en heerlijk overzichtelijk zodat we de jongste in de gaten kunnen houden.

Dit keer hadden we pech met de auto maar Corrie en Jan hebben ons geweldig geholpen waar ze konden. In de omgeving is genoeg te doen en we hebben ons niet verveeld. Ook een dagje op de camping hangen is heerlijk, de kinderen vermaken zich buiten op de camping in het speeltuintje of zwembad, op de skelters of in het beekje om dammen te bouwen. Als volwassen kun je in de kantine te recht voor en praatje of vragen. Ze hebben nu heerlijke speciale koffie vooral de Na venkoffie is aan te raden. ook een lekker ijsje of milkshake of een biertje. s avonds zijn er ook leuke activiteiten zoals de bingo avond of een biosscoop avond en natuurlijk de disco avond. Ik sluit niet uit dat we er nog wel een keer komen.

Gereisd familie in augustus 2017

Goed verzorgd en ideaal voor kleine kinderen

Van Amerongen, 7-8-2017

Camping Na Venkove is een wat kleinere camping op het mooie Boheemse platteland en is ideaal voor gezinnen met kleinere kinderen (tot een jaar of 10). Kleine kinderen kunnen met de skelters heerlijk rondrijden. Er is genoeg sociale controle en het terrein is niet groot (rondje). Prima, vlakke plekken met of zonder schaduw.

De Nederlandse camping-eigenaren zijn zeer vriendelijk en zorgen dat je vakantie goed verloopt. In de mooie oude boerenschuur is de receptie, kantine/bar en speelhoek, waar je eigenlijk altijd terecht kunt voor een heerlijke koffie, biertje, spelletje of praatje. Het sanitair wordt regelmatig schoongemaakt. Ook het (opzet-)zwembad en peuterbadje worden goed bijgehouden. In het beekje dat verderop langs het terrein loopt kun je heerlijk spelen met steentjes. En er worden soms helikoptervluchten vanaf het terrein georganiseerd.

Enige minpuntje is dat de grote toeristische attracties allemaal een uur of meer rijden zijn. Maar in Tsjechië is er achter iedere heuvel wel een kasteel of iets dergelijk te vinden. Je vermaakt je er prima! N.B. In Luze heb je een prima restaurant. In Skutec zit een uitstekende Tesco.

Heerlijke familiecamping

Familie van Veenendaal, 7-8-2017

Deze camping ligt op een prachtige rustige plek met genoeg te ondernemen in de omgeving (denk aan uurtje rijden). Onze jongens hebben zich prima vermaakt met de skelters, bij het riviertje, in het zwem- en peuterbad, in de speeltuin en op de trampoline. Hiernaast is er een fijne kantine met lekkere koffie, pooltafel en speelhoek. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. Door de sociale controle op de camping konden wij vol vertrouwen onze kinderen laten spelen. De familie en de 'meiden' waren zeer toegewijd en hebben ons verblijf een extra gezellige boost gegeven.

Super camping

K v e, 3-8-2017

Super camping. Ze hebben alles top voor elkaar. En ze zorgen ervoor dat iedereen het na z'n zin heeft. Je kan zien dat ze het met veel passie doen. Zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Na Venkove in Luže, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Na Venkove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Na Venkove scoort een 7.92 uit 10 op basis van 134 reviews.