Hotel NH Collection Olomouc Congress ****

Hotel NH Collection Olomouc Congress
NH Collection Olomouc Congress
9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor NH Collection Olomouc Congress bij:

3 reviews over Hotel NH Collection Olomouc Congress in het Nederlands

Mooi modern motel

Lucas, 4-10-2013

Heel mooi modern hotel dicht bij het centrum van Olomouc.

Hotel ligt naast het voetbal stadion van SK Sigma Olomouc.

Mooie schone kamer met houten vloer en goed bed.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

S 'avonds lekker aan de gezellige bar gezeten.

Kindvriendelijk kan ik niets over zeggen

Gereisd zakelijk in september 2013

een van de beste hotels waar ik ooit ben geweest

sefre, 10-11-2012

Mooie kamers, heerlijke bedden, een werkelijk geweldige keuken en zeer attent en hulpvaardig personeel.

Als ik wat negatiefs moet noemen zou ik kunnen zeggen dat het ontbijt misschien iets minder was, maar nog altijd een vette voldoende.

Gereisd met partner in oktober 2012

Een prima hotel

Hugo, 12-9-2012

Het hotel ligt op ca. 1 kilometer van het centrum vlak bij een groot sportcomplex. Tijdens ons bezoek was men bezig met een uitbreiding, dus bouwoverlast. Het entree, de lobby en de receptie zien er klasse uit, evenals het restaurant, de verdiepingen en de kamers. Zo te zien zijn hoogwaardige materialen gebruikt, veel Wengehout, voor de inrichting. Onze kamer heeft forse afmetingen, 4.5 x 4 mtr. met een brede inloop. Het meubilair bestaat uit een prima 2-persoonsbed met nachtkastjes, een fauteuil, een bureau met stoel met aansluitend een meubel waarin zijn ondergebracht een klerenkast met kluisje, een koelkastje, koffie/theezet faciliteiten en een plekvoor een koffer met een ladekast eronder. De badkamer is ook groot en uitstekend ingericht en het ziet er allemaal prima uit. Verder de verlichting is OK, gratis kluis en internet, Wenge-parketvloer, airco en een groot flatscreen KTV. Betaald parkeren € 10 per nacht.

Ontbijt: Goed.

Ons oordeel: Een uitstekend hotel, z’n 4* waardig.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Collection Olomouc Congress in Olomouc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Collection Olomouc Congress zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Collection Olomouc Congress scoort een 9.71 uit 10 op basis van 6 reviews.