Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Javornik I & II in het Nederlands

prachtige accomodaties

ydehaas, 16-3-2010

Vakantiehuizen Javornik I en II zijn aan elkaar geschakeld.

Super geschikt voor grote groepen of zoals wij met z'n vieren gaan, voor nu al de 4e keer.

De sfeervolle huizen zijn van alle gemakken voorzien zoals een keuken met vaatwasser en groot fornuis met oven.Er zijn 2 badkamers in ieder huis met een douche en 1 met een bad.

De woonkamer is voorzien van een gesloten houtgestoken haard en er is ook een tv/video met schotel aanwezig.

De tuin eromheen is dermate groot dat je je wandelschoenen aan kan doen

Zowel in de winter als in de zomer is het een weldaad om hier te verblijven,we genieten van de rust en de omgeving.

Het stadje Trutnov vult al onze andere behoeften aan, zoals goede en goedkope restaurantjes, supermarkten, enz. Het is 1 van de vele leuke stadjes die in de direkte omgeving zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Javornik I & II in Javornik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Javornik I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Javornik I & II scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.