Vakantiehuis Burdova

Vakantiehuis Burdova
Burdova
5,6

5 reviews over Vakantiehuis Burdova in het Nederlands

niet meer voor mij, dank u wel

carine, 9-7-2010

Vieze lakens, vieze kasten, wel zeer vriendelijk ontvangst ! opgelet voor het afrekenen van je electriciteitsrekening; je wordt dik en dubbel afgezet door de zoon die in onderbroek vaak rondloopt.

Succes voor wie er naar toe gaat.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Prima plek

cobi berends, 25-6-2009

Luxe in Tsjechië is misschien wat anders dan luxe in Nederland. Heel veel ruimte, ook buiten. De inrichting is vrij sober, geen luxe luie stoelen dus. De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder aardig en behulpzaam.

Zij spreekt Engels, hij spreekt Frans.

Zwembad is weliswaar overdekt, maar aan de andere kant van de tuin. Houd er wel rekening mee dat verwarming van het water aardig wat kwh's verbruikt. Dat wordt dus bij betalen.

Wij gingen n.a.v. één van de voorgaande reviews met enige argwaan naar Zapy, maar we hebben geen muis of enig teken ervan gezien.

Liddle voor bijna alle boodschappen op 2 kilometer en eveneens een grote Tesco die deze zomer geopend wordt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Nooit meer!!!!!!

Fam. Senne, 18-5-2009

Bij aankomst was er een bruiloft in de tuin. Hier van hebben we 2 dagen last gehad. Een week later was er weer een bruiloft , hiervan 3 dagen last. Het grasveld waar je zou kunnen voetballen stond het onkruid en gras een meter hoog dus stuur je je kinderen niet heen. De tafeltennistafel hebben we niet gevonden.

Op de meubels kun je niet een avond zitten.

De eigenaar was er elke dag een aantal uren dus echt prive was het niet. Je moet door de tuin naar het zwembad en dat doe je niet als er gasten lopen.

Ook hadden we regelmatig last van muizen, onder het bed en in de keuken[zie foto].

Het huis zou gerestaureerd zijn, boven was een ruimte zonder deur waar nog veel planken stonden en de badkamer en wc was ook niet af.

Het enige positieve aan het huis is dat het dicht bij praag ligt.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Carmen, 7-8-2007

Geen bezoek van derden staat er bij touroperatorl in de gids over dit huis; wij hebben niks anders dan bezoek gehad. 2 bruiloften en 2 exposities van de galerie. De bruiloften kosten 2 dagen per bruiloft, dus tel maar na van de 14 dagen dat wij er waren 6 dagen verpest.De echtgenoot van de vrouw loopt de hele dag door de tuin heen(niet vermeld in de gids), inclusief in zijn Imkeroutfit, om de bijenkorfen te legen. Zijn werkplaats ligt 1 meter tegenover het zwembad, de man staat daar dus de hele dag aan kastjes te werken en in het zwembad te kijken+de bezoekers dus ook.Privacy en rust kan je vergeten in Burdova. De lichten in het zwembad deden het zogenaamd niet, behalve op de laatste dag dat wij er waren, ivm de bruiloft deden ze het opeens wel!

Warm water is regelmatig op, wij waren er met 8 mensen, dus met 14 mensen kan je het helemaal vergeten. Slaapplaatsen voor 14 personen is ook te enthousiast, of je moet van hele harde bedden houden. Al met al absoluut geen aanrader!

Gereisd familie in juli 2007

Nick Aldenkamp, 7-3-2007

Wij hebben in dit huis verbleven met een groep jongeren tussen 20-35. Een greep uit de reeks klachten die wij hebben en waardoor wij het zeker aan gezinnen met kinderen afraden.

* Bij het voetbalveld stonden enige bijenkorven, twee van onze mensen zijn hierdoor gestoken

* De foto van het zwembad op de website

is erg misleidend, in werkelijkheid is het dak er schuin waardoor het dak snel nat wordt. Hierdoor liet de bedekking los waardoor ons zwembad vol zat met rotzooi (verfresten)

* drempels zitten los in het huis en bewegen elke keer als je er op staat

* van 1 bed is de veer finaal door de bodem heen waardoor er niet opgeslapen kan worden

* 1200 kronen schoonmaakkosten in rekening gebracht terwijl er alleen nog wat afwas van het ontbijt stond en een paar vuilniszakken die zo weggegooid konden worden

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Burdova in Zapy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Burdova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Burdova scoort een 5.6 uit 10 op basis van 5 reviews.