Pension Vraz ***

9,7

55 reviews over Pension Vraz in het Nederlands

Thuiskomen in Tsjechië

Marlies Schouwenburg, 11-8-2017

Voor de 3e keer weer ontzettend genoten bij Karel en zijn familie. Voor zowel volwassenen als kinderen een perfecte plek voor een heerlijke vakantie. Kamers schoon, eten heerlijk en veel vermaak. Ook in de omgeving ontzettend veel te doen en te zien en dat voor een super prijs.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Trea, 16-8-2016

Zijn er 3 nachten geweest met 3 kinderen (18,15 en 8).

2 en 3 persoons kamer waren schoon , ruim en van alle gemakken voorzien.

Het restaurant was perfect heerlijk gegeten voor elk wat wils.

Karel de eigenaar die perfect nederlands spreekt was altijd in voor een praatje en kan je veel tips en informatie geven voor de omgeving.

Kortom voor een uitstapje naar Praag en omgeving zeker een aanrader en we komen zeker nog een keertje weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk verblijf

Peter, 4-8-2016

Gasrvrij pension. De kamers zijn iets gedateerd, maar erg schoon en verder goed ingericht. Eigenaar spreekt Nederlands en helpt bij alles en geeft goede tips voor mooie plekjes in de imgeving. Eten was erg lekker! Kortom zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Supper Pension Vraz om nooit meer te vergeten, top

Jan en Rieky van Bussel, 25-7-2016

De Pension wordt beheert door Jan en Karel waarvan Karel perfect Nederlands spreek en zeer gezellig in omgang is. Hij kan je goed wegwijs maken in de omgeving en geheel Tsjechië! De kamers zijn super en worden iedere dag schoongemaakt en handdoeken regelmatig en/of minimaal om de 2 dagen vernieuwt. Verder is er een zwembad aanwezig voor verkoeling. Ook een mooi grote tuin waar goed te vertoeven is. Pension Vraz is gelegen bij Beroun in het dorp Vraz. Goede aansluiting om met de bus naar de metro te gaan en van daaruit naar de stad Praag om deze te bezoeken. Vanaf Vraz is het ongeveer 15 km naar Praag. Vanuit Vraz kan je naar vele bezichtigen toe in de omgeving, Karel heeft altijd wel tips daarvoor. In het restaurant van de Pension kan je Nederlandse gerechten en zowel Tsjechië menu kiezen. Het eten is perfect en je komt niets te kort. Bier liefhebbers komen niets te kort ook de overige drankjes natuurlijk niet. Wij kijken op een gezellige verblijf terug.

Wij hebben geen minpunten en komen weer graag terug in Vraz.

Gereisd met partner in juli 2016

Warm en zeer gastvrij welkom!

Gerry Hermsen, 18-7-2016

Zeer vriendelijke pensioneigenaar die veel talen spreekt, ook Nederlands. Mooi pension met schone kamers, mooie tuin, goed ontbijt en voor de warme maaltijd een uitgebreide kaart. Je hoeft niets eens te reserveren! Eten is van prima kwaliteit.

Gastheer stelt zich bescheiden op maar staat meteen voor je klaar als je om informatie vraagt.

Wij kunnen niets bedenken wat niet goed is en gaan zeker vaker gebruik maken van deze geboden gastvrijheid. De afstand tot Praag is dagelijks goed te overbruggen met auto maar zeker ook met openbaar vervoer.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk verblijf!

robzijlemaker, 19-8-2015

We hebben heerlijk verblijf gehad hier! Lekker klein zwembad om af te koelen na lekkere dag in Praag of andere bezichtingen in omgeving. Karel laat je gelijk op je gemak voelen en geeft leuke tips. We hebben heerlijk gegeten in pension Vraz! Echt topkwaliteit.Wij komen zeker volgend jaar weer terug! Niets op aan te merken dus. Dank voor je gastvrijheid Karel!!
Gereisd met partner in augustus 2015

Echt super! We komen er zeer zeker weer!

Menno, 8-5-2015

zijn er na 6 jaar weer geweest, super ontvangst en Karel weet alles nog super gezellig en goed te eten .

Karel staat 100 wat zeg ik 200% voor je klaar en regelt van alles voor je .

We hadden pech met de auto en Karel begeleid je tot in de laatste puntjes van de Anwb tot naar de garage brengen waar de auto staat zelfs de volgende dag belt hij ons privé op om ons te vragen hoe de terugrit gegaan is .

De kamers zijn simpel maar goed voorelkaar, netjes schoon met een nette douche .

Het eten is echt super maar natuurlijk smaken verschillen. Genoeg keus!

Als je iets wilt weten voor uitstapjes of metro tijden of winkel tijden enz. vraag het Karel en hij verteld je wat je wilt weten.

Kan nog lang door slijmen hier ik zou zeggen ga er zeker heen en je wordt niet teleurgesteld echt Top!!! Wij komen zeer zeker weer terug!! Ook de kinderen hebben hun prima vermaakt! Nogmaals bedankt voor de fijne dagen en alle hulp die je hebt gegeven ivm auto pech!! Groetjes en tot snel!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

GEWELDIG!!!!

Chantal Schreurs, 8-8-2014

Wat een geweldig pension. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Eigenaar Karl spreekt goed Nederlands, schoonvader Jan spreekt prima Duits. De vrouwen staan in de keuken, petje af voor de dames, wat hebben we de hele week toch lekker gegeten! Met 20 min ben je aan de rand van Praag waar je bij Metropole de auto gratis kunt parkeren om vervolgens met de metro naar het centrum te gaan.
Gereisd anders in augustus 2014

vakantie was prachtig mooie omgeving

Yvonne en Hans Paalhaar, 1-8-2014

We hebben een prachtige week gehad zeer hartelijk ontvangen en heeeeel lekker eten zeer vriendelijke mensen .

En Karl de eigenaar spreekt uitstekend nederlands en hij heeft ons ook goede tips gegeven .

Dus het was Toppie dank jullie wel

Gereisd met partner in januari 2014

Eenvoudig maar fantastisch

Gerdien, 8-6-2014

Als je voor een paar dagen naar Praag wilt, is dit een super uitvalbasis. Je zit op ong 15 min rijden van Winkelcentrum Metropole en van daaruit is het ong. 20 min. met de metro naar het centrum van Praag.

De kamers zijn eenvoudig en wat gedateerd ingericht, maar het wordt goed schoongehouden.

Het ontbijt is eenvoudig maar goed verzorgd. Als je een dieet hebt zoals ik, dan is dit geen probleem, daar wordt rekening mee gehouden als je dit van tevoren aangeeft.

En het is fijn dat Karel goed Nederlands spreekt, en hij kan goed tegen een geintje. Schoonpapa Jan redt zich in het Duits.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vraz in Vráz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Vraz scoort een 9.69 uit 10 op basis van 57 reviews.