Vakantiehuis Miriam

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Miriam in het Nederlands

nooit meer

Henk van Willegen, 23-8-2009

Een vies en smerig huisje met spinenraggen en stof. Los hiervan beslist niet voor 6 personen (wij waren met 4 volwassenen en twee kinderen) De boilercapaciteit is goed voor 10 cm warm water in bad, douchen deden we maar om de dag. Kasten puilden uit van de spullen van de eigenaresse, voor ons amper kastruimte. Op de stoelen van de eethoek had je het gevoel dat ze elk moment in elkaar zouden zakken.Beloofde uitzicht klopt niet, (midden tussen vakantiehuisjes). De dvd recorder was niet aanwezig. Badje was smerig, de timer van het bad hebben we er tussenuitgehaald om nog enigzins betrouwbaar water te hebben. Voor 6 personen 2 ouderwetse ligstoelen aanwezig. En een eigenaresse die probeerde een slaatje te slaan uit het zg beschadigen van een oud tafeltje. Ik heb in mijn functie van opleider reisagenten en examinator veel lokaties bezocht, dit sprong er zeer negatief tussen uit. Jammer dat een gerenommeerd bureau dit aanbiedt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Never again

henderkien, 22-8-2009

Op zich is de ligging wel mooi, maar zoals ik de advertentie staat met uitzicht op het groen klopt van geen kanten, je zat gewoon tussen de huisjes.

Het huis word voor 6 personen verhuurt.De boiler kan niet eens 1 persoon aan.En waarom er een bad in zit is mij een raadsel want je kan er alleen gebruik van maken als je bereid bent om in een koud bad te gaan zitten.

Alles in het huis plakte en stofnesten van minstens een jaar oud.

Alle kasten waren vol gepropt met troep, als je een deurtje open deed viel het gewoon naar buiten.

Toen we weer weg gingen wou de verhuurder ons laten betalen voor dingen die al kapot waren.

Al met al was het huis een enorme domper.

In het verleden ben ik zeer tevreden geweest over onze reisorganisatie, maar ik snap eerlijk waar niet waarom ze met deze mensen in zee zijn gegaan.

Ik kan de mensen echt aanraden om dit huis niet te gaan huren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Miriam in Merín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Miriam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Miriam scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.