Camping Autocamp Melnik

7,1

7 reviews over Camping Autocamp Melnik in het Nederlands

Leuke doorgangscamping

Aleid, 23-8-2017

Levendige camping met gasten uit heel Europa.

Verhuur van accommodaties van klein tot groot, en niet duur. Overnachting in een tweepersoons wijnvat was omgerekend 12 euro.

Nette toiletten, douches en keuken. Terrein goed onderhouden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, Engels sprekend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

valt tegen

cora, 15-8-2017

Campingplekken zijn prima ,sanitair is op zich netjes maar wrdt met de franse slag schoon gemaakt, zwembad heeft veel achterstallig onderhoud .er is veel omgevings lawaai de vuilnis wordt 1 per week om zes uur! Morgens geleegd de wagen rijdt dan met een rotgang over de camping verder komen er veel fietsers voor 1 nacht en die breken smorgensvroeg al weer op met het nodige lawaai. Verder is het gebied mooi er is veel in de buurt om te bezichtigen praag is met de trein prima te doen , maar voor de.jeugd mede omdat zwembad tegen viel weinig te doen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping voor weinig geld

tia-maria, 16-5-2013

Vriendelijke ontvangst en je mag zelf een plekje uitzoeken. Bij de receptie spreken ze Duits/Engels. We zijn hier een aantal dagen geweest voor een bezoek aan Theresienstadt en Praag. Naar Theresienstadt (Therezin) zijn we met de auto geweest en naar Praag met de bus (buskaart en dagkaart voor de metro Praag kost € 8 p.p.)

Het was erg rustig op de camping. Er loopt een spoorlijn langs, maar niet echt last van gehad. Het sanitair is bij de dames luxer dan bij de heren maar wel schoon. Een aanrader dus voor bijvoorbeeld een uitstapje naar Praag.

Gereisd met partner in mei 2013

Kamer met terras is goed

Jan, 19-6-2012

2 nachten een ' kamer met terras' gehuurd.

Alles sober maar netjes en schoon.

keukentje – keukengerei, waterkoker, koelkast, elektrische kookplaat, terras, bankjes, tafel, satelliet televisie, douche en wc.

Helaas geen warm water vanwege werkzaamheden aan de stadsverwarming. Kregen wel muntjes zodat we in de campingdouche terecht konden. Tegenover is er een zwembad, en vlakbij grote supermarkt.

Niet ver van Praag.

Voor Nedrlandse begrippen goedkoop (25 Euro per nacht) zijn prijs meer dan waard.

Gereisd met partner in augustus 2011

prima voor een tussenstop

metavalk, 23-8-2011

We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaats uitzoeken. We hadden uitzicht op zeer gedateerde onderkomens. Het toiletgebouw is bij de dames in betere staat dan bij de heren. Kan wel een opknapbeurt gebruiken. Heerlijk groot zwembad tegenover de camping. Men kan de was laten doen en veel grote supermarkten in de buurt. Fijn fietspad langs de Elbe. Leuk stadje met prachtig uitzicht over de Elbe. WIFI aanwezig (gratis). Ook zijn er kluisjes voor kostbaarheden en kan men de fiets op een veilige plek stallen. Het restaurant is niet door ons bezocht. Er is een afwaskeuken met twee magnetrons (zeer gedateerd). Waar kan het afvalwater naar toe en waar kan men een chemisch toilet legen? Wij zijn er niet achter gekomen!
    Gereisd met partner in juli 2011

goed voor tussenstop

Agnes Otter, 21-8-2010

De camping ligt een aardig eindje van de snelweg. We hebben een nacht in het motel overnacht. 2 kamers met 5 personen koste ons zo'n 48 euro. De kamers zijn niet gezellig, gordijnen hangen van de rails, zeer simpele bedden met het onderlaken erover heen gelegd. De kamers worden verlicht door tl lampen. De kamers zijn enorm gehorig en de leidingen dienen ontlucht te worden. De badkamer bestaat uit 5 douches (zonder gordijn) wel kan de toegangsdeur op slot. De badkamer, douches en kamers waren wel schoon dat is zeker een pluspunt. We werden in de ochtend wakker van de schoonmaak die om 7.00 uur al luid pratend over de gang heen denderde.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Voordelige uitvalsbasis met alles in de buurt!

Fijke, 6-6-2010

Autocamp Melnik biedt een kampeerterrein en verschillende accomodaties. Het kampeerterrein is niet om over naar huis te schrijven met erg slecht en vies sanitair voor de heren. Het motel en de groepsaccomodaties lijken uit het communistisch tijdperk te stammen. De gezinsaccomodaties (wij zaten in een 2-pers.studio) zijn echter helemaal goed! Tegenover de camping is een prachtig en groot zwembad. Op de camping een heerlijk en goed restaurant waar tijdens de lunch veel arbeiders uit Melnik komen (dat zegt veel goeds over de kwaliteit). Grote supermarkt om de hoek. Een hele klim naar het centrum (bergop), waar aardige restaurantjes zijn te vinden, maar niet veel leuke winkels. Melnik is niet groot, maar leuk om te verkennen (ga naar het kasteel en het knekelhuis!). Slechts een half uurtje rijden van Praag! Autocamp Melnik is erg basic, maar alles is in de buurt en daarom een prima en voordelige uitvalsbasis om de omgeving te verkennen! (cijfers zijn gebaseerd op verblijf in de studio)
    Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Melnik in Melnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Melnik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamp Melnik scoort een 7.05 uit 10 op basis van 7 reviews.