Hotel U Jezera ***

Matig

11 reviews over Hotel U Jezera in het Nederlands

Dit nooit meer!!!!

Pim Stege, 13-9-2008

vieze kamer, onvriendelijk personeel, schimmel op eten , kamers niet schoongemaakt, geen nieuw toiletpapier, je moet om ALLES zelf vragen; handdoeken, toiletpapier en het schoonmaken van je kamer. De facaliteiten die in de touroperatorgids staan kun je wel vergeten. 3-gangen keuze diner wordt een een vast hoofdgerecht en that's it.
Gereisd met partner in augustus 2008

Niet voor herhaling vatbaar!

21-8-2008

Omgeving is mooi, van het hotel zou zeer zeker iets moois te maken zijn. Meer is prachtig!

Zwembad was vies en buiten gebruik.

Kamers werden niet schoon gemaakt.

Om nieuwe handdoeken moet je vragen!

Ook nieuwe wc rol moet je halen.

Douchen met 8 personen is niet mogelijk i.v.m. boiler. Opwarmtijd is 2 uur. (2 familiekamers)

Bij HP moet je niet veel voorstellen. Soepje en puree met stukjes vlees in Saus is een van de menu's. (geen 3 gangen dus) Ontbijt buffet is mini: broodje met plak worst of kaas, gekookt eitje of kuipje honing.

Kan jus stond 3 cm schimmel op!

Melkcupje 3 maanden over de datum.

Dak van de kamer was lek.

Geen activiteiten te bekennen.

Personeel is niet gastvrij, leiding was niet aanwezig.

Dit is dus geen aanrader!

Gereisd anders in augustus 2008

anonierm, 25-7-2006

Het hotel heeft duidelijk te maken met achterstallig onderhoud. Als het goed onderhouden zou zijn was het een leuk hotel gezien faciliteiten en ligging. Nagenoeg alle kastjes mankeerde wat aan in de kamer. Inderdaad Ned.talige leiding is niet aanwezig. Er is überhaupt geen leiding aanwezig. Zwembad is nog steeds niet echt schoon en soms zelfs gevaarlijk te noemen vanwege kapotte tegels etc.

Kinderbadje is stuk en niet gevuld.

Consumpties zijn inderdaad voordelig en de aanwezige jongelui (personeel) probeert er iets van te maken, maar het ontbreekt ze aan leiding.

Eten is niet om over naar huis te schrijven. Je hebt gegeten en daarmee is alles gezegd.

Gereisd anders in juli 2006

john caspar karin kitty roberto en guido, 22-4-2006

Slecht eten heel veel kip maar een persoon die bediend spreek slecht engels geen duits,

Het Hollands managment een maal vluchtig gezien. Zwembad was vies niet schoon gemaakt en eerste week gesloten tewijl het zeer goed weer was.

Er was een bruilof werd je de avond van te voren doorgegeven wij moesten ergens anders gaan eten in het hotel en waren toen behandeld als tweederangs burgen. Dit was in juni july 2005

Gereisd anders in april 2006

marjon, 13-12-2005

vreselijk hotel, zwembad was gesloten en erg vies. nederlands management vluchtig 1 keer gezien. jong personeel dat nauwelijks engels of duits spreekt.

maaltijden ronduit slecht. we zijn in de nabije omgeving uit eten geweest en dat was perfect. het kan dus wel!! kostte wel extra, maar hebben dat gedeclareerd bij touroperator. alle gasten waren het er over eens: eens maar nooit meer! geen animatie, helemaal niets!

Gereisd anders in december 2005

Hilly en Bernhard Olde, 3-9-2005

We hadden een erg kleine kamer, er paste geen stoel in.

Het zwembad was vies en dus gesloten.

Er waren geen extra dekens.

Het eten was deels matig, twee van de zeven dagen goed.

Personeel erg vriendelijk.

Omgeving is erg mooi, vriendelijke wandelomgeving

Gereisd anders in september 2005

P. Dobbelaar, 30-8-2005

We waren hier in mei 2005.

Zeer mooi gelegen, maar een goede opruimbeurt in de omgeving was nodig.

Op terras veel kapotte spullen, evenals vies strand met allemaal troep erop, kennelijk aangespoeld. Waarom niet even opruimen?

Was erg stil, nauwelijks andere bezoekers, dus beetje te stil in de avond.

Kamer was eenvoudig, doch zeer ruim en ok. Ontbijt was goed verzorgd. Avondeten zeer matig (we hadden halfpension). Twee plakjes ham als voorgerecht, vissticks als hoofdgerecht en een halve perzik als toetje.

Personeel bleek te bestaan uit 1 jongeman, die slecht of nauwelijks engels sprak, maar wel heel vriendelijk was.

Wandelmogelijkheden vielen ons zeer tegen. Tennisbaan prima, zwembad was nog niet in gebruik.

Gereisd anders in augustus 2005

Andre van Assendelft van Wijck, 27-7-2005

Wij hebben hier in 2003 gelogeerd en de eerste week waren wij de enige gasten die er waren.

We hebben ons geen enkele dag verveeld, we werden bediend alsof we koning en koningin waren.

Ze hebben echt heel erg hun best gedaan om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken.

Zo konden wij bijvoorbeeld eten waar wij trek in hadden en de kok maakte het klaar.

Dit hotel is geweldig.

Gereisd anders in juli 2005

Nelly & Jan de Roo, 25-6-2005

Een goed hotel, prima eten, we kregen de familiekamer. Zaterdags werd er voor acht (!) personen een BBQ gehouden. Geweldig. Enige nadeel voor ons: het hotel is alleen met een trap te bereiken en om in de familiekamer te komen, die in een bijgebouw ligt, moet je ook aardig wat trappen lopen. Niet geschikt voor mensen, die niet zo goed trappen kunnen lopen, zoals ik. Hierover stond niks bij de omschrijving van het hotel, jammer!! We hebben dit wel doorgegeven aan touroperator, waar wij via internet dit hotel hadden geboekt. Verder niets dan goeds. Prachtige omgeving en goed startpunt voor allerlei uitstapjes.
Gereisd anders in juni 2005

Verbree, 1-9-2004

Een heerlijk hotel met een heel prettige sfeer om even bij te tanken en van waar uit mooie tripjes gemaakt kunnen worden.
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Jezera in Klucenice (Lake Orlik), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Jezera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U Jezera scoort een 6.09 uit 10 op basis van 11 reviews.