Hotel Best Western Grand Beroun ****

7,1

27 reviews over Hotel Best Western Grand Beroun in het Nederlands

Prima hotel

Pim, 15-8-2017

Prima hotel , schoon , goed ontbijt , Wifi , goede bedden , we waren weer tevreden , In de avond wezen eten bij een simpele chinees , Shen Zhou , volgende dag prima ontbijt in het hotel verder naar huis gereden . allemaal betaalbaar .en goed voor zijn prijs .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Mevr. Adema, 20-8-2016

We hadden dit hotel geboekt ook omdat dit een Best Western Hotel zou zijn, maar dat bleek niet waar te zijn. Met het eten werden we afgescheept met het goedkoopste van het goedkoopste eten. Nee voor ons nooit meer dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Goed hotel.

Mai H., 1-10-2014

Prima hotel. Grote schone kamers met grote badkamer. Helaas alleen maar met bad. Voor ouderen die niet in of uit bad kunnen een ramp. Elke dag schone badlakens en handoeken. Het ontbijt was voldoende. Warm eten een ramp. Droge aardappelen zonder jus. Als groente alleen tomaten,paprika en komkommer. Het personeel was best wel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met vrienden in september 2014

leuk hotel

lucy Apeldoorn, 27-12-2013

Hotel best western in beroun is een gemoedelijk hotel, prima bedden mooie schone en ruime kamers, en een ruime schone badkamer. Wij zaten hier rond de kerstdagen maar hadden het gevoel hier alleen te zitten. Het ontbijt is wat kanig maar van alles genoeg. Vriendelijk personeel. Het hotel is verder wel oubollig maar netjes en schoon. Je bent met de trein zo in praag wat goed te doen is met de sneltrein je bent er in 35 min. Het station ligt op amper 10 min lopen van het hotel.

Nadeel vond ik dat het er wel gehorig is.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Een 4* Hotel vervallen naar 2,5*

leonard lorrainne, 9-9-2013

Een 4* Hotel in Beroun vervallen naar 2,5*. Was op reis met touroperator, een 8 dagen durende reis met een "Comfort"bus. De reis duur was 15 en een halve uur. 'sAvonds circa 10 uur aangekomen bestelde direct een Pepper Steak: dit kon niet keuken was dicht, kon nog geen sandwich krijgen.

Het eten was vreselijk afgemeten en gewoon niet te eten. Het kon echt niet als een 3 gangen menu betiteld worden, nou ja.....snackbar is wel beter voedsel. Het was een afgang voor een 4 sterren hotel. De kamer was netjes maar duidelijk hier en daar opgescharreld bij een recycle winkel. In een halletje was er een stoffen stoel waar de leuning van kapot was. Op de laatste twee dagen stond de stoel met de kapotte leuning in mijn kamer gewisseld. Had foto's gemaakt voor en na plaatsing.

Het moet wel gezegd worden dat de sterren indicatie verworven was bij de verkiezingen van 2003 tot 2006. Staat op een plaque bij de ingang.

Personeel was wel erg klantvriendelijk en corrcet. Voortaan gewoon vliegen maar.

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Prima plek om Praag te verkennen

Jacqueline Leenders, 4-9-2013

Het hotel is prima geschikt om Praag te verkennen of om als slaapplek te gebruiken. De hotelkamers zijn heerlijk ruim en schoon. De badkamer is schoon en qua ruimte goed. Ruimer dan wij al menige keren gehad hebben.

Het personeel is in het begin wat stug, maar als ze je eenmaal kennen zijn ze vriendelijk en behulpzaam.

De matrassen van de bedden is een minpunt, deze zijn erg dun waardoor je het gevoel hebt dat je op de plank slaapt. Dit werd echter de volgende dag verholpen door er nog een matras bovenop te leggen.

Op 5 min. afstand van het treinstation en er goed te lopen.

Wij hebben de eerste avond in het hotel gegeten en dit was zeer goed te doen. De presentatie is wat ouderwets, maar het eten was lekker.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goed hotel op een uur van Praag met het OV

Jack Kriek, 29-8-2013

Ruime schone kamers, uitstekende bedden. Saai ontbijt.

Vlakbij treinstation naar Praag. Voor meerdere dagen Praag echter minder geschikt omdat je alles bij elkaar ruim een uur onderweg bent voordat je in het centrum van Praag bent.

Gereisd met partner in augustus 2013

Onvriendelijk hotel.

Anneke, 17-8-2013

Personeel is zeer klantONvriendelijk en wil slechts na heel veel gedoe Engels of Duits spreken. Het ontbijt is redelijk, het avondeten is ronduit slecht (vet, opgewarmd en fantasieloos). Ik had een 1p kamer. Douchen in het bad met een zeer vies goor douchegordijn. Wifi werkte niet op de kamer. Bar gaat al om 22.00 uur dicht. Als je niet roker bent is Tsjechie en dit hotel niet aan te raden. roken met overal (met uitzondering op eetzaal)
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Zeer slecht eten en service

Liekem, 11-6-2012

Best Western Beroun ligt in een kleine plaats nabij Praag. We hadden een prima kamer, goede badkamer, maar harde bedden. (heel dun matras met plankenbodem). Het eten was een ramp. Patat dreef in een saus. Fruit was gesneden met mes waar ook uien mee waren gesneden. Doordat er 2 grote groepen gingen ontbijten, stond men tijden in een rij te wachten voor een klein buffetje. Geen excuses gekregen toen serveerster glas rode wijn over kleding stootte. Ze liep gewoon weg. Bij dieetdiner alleen warme broccoli met brood. Komen hier nooit meer terug!
Gereisd met vrienden in juni 2012

Ligging ideaal t.o.v. Praag

Ko en Josephine uit Helmond, 30-8-2011

We misten airco op de kamer en internet deed het alleen in de lobby. Jammer verder prima en goedkope barretjes en eten nabij hotel. In hotel niet gegeten, behalve ontbijt, simpel maar ok.
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Grand Beroun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Grand Beroun in Beroun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Grand Beroun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Grand Beroun scoort een 7.14 uit 10 op basis van 29 reviews.