Hotel Bezdez ***

Bezdez
6,7

71 reviews over Hotel Bezdez in het Nederlands

De keus bij het ontbijt was goed

Bennie, 30-9-2017

Het avond eten is goed en heb keus zat kan iets meer zijn de WiFi in de bar is slecht de prijzen van de zijn laag
Gereisd met vrienden in september 2017

Goed hotel. Ruime kamers, groot balkon.

Wim van 't Veen, 11-7-2017

Gezellige bar. Drinken goedkoop. Ben geen zwemmer, maar het hotel heeft een zwembad en bij het meer een aquapark, daar kan, begreep ik van medereizigers, prima gezwommen worden. Het eten was voldoende, elke dag keus uit 5 menu's voor diner en goed ontbijt (buffet)
Gereisd met vrienden in juli 2017

Ouderwets qua interieur

John Paulis, 8-6-2017

Mooie omgeving, vriendelijk personeel, erg ruime kamer met balkon, fijne douche.

Alleen Tsjechische en Duitse TV op een ouderwets tv-tje. Geen wekker / klokje op de kamer, Geen waterkoker of koffie zet mogelijkheden, geen fohn, geen shampoo, alleen stukje zeep, erg krap toilet terwijl de kamer en het halletje groot waren.

Gereisd met partner in mei 2017

Niet voor n tweede keer

Lyda, 21-5-2017

Het diner vind ik weinig.
Gereisd met vrienden in april 2017

redelijk

jolanda, 23-4-2017

We zijn er ook dertien jaar geleden geweest ,en in april 2017 weer. Tja ,niks veranderd dus in dertien jaar,zelfs het piep kleine oude tvtje stond nog op de kamer ,en verder wat ander personeel.Mijnheer Joop ,liep er ook nog rond zij het wat grijzer, maar ook nog steeds met zijn arrogante blik .Het ontbijt is redelijk ,het avond eten ook ,maar meer ook niet ,inderdaad kool kool en als toetje kool.Handdoeken krijg je één keer ,daarna hangen ze het gewoon weer op ,nat en al. Maar goed het is een toeristen hotel en het is te doen,meer niet.(de prijzen zijn inmiddels ook niet meer zo goedkoop ,2.40 aan euro voor een klein biertje ...tja.
Gereisd met partner in april 2017

Redelijk verblijf

Linda Bleijenberg, 3-4-2017

Ziet er netjes uit aan de buitenkant. Binnenkant verouderd. Kamers redelijk. In ieder geval schoon. Slap dun kussen en klein dekentje. Eten amateuristisch niet hotel waardig. Ontbijt redelijk wat keus geen lkkr brood helaas. Al met al blij dat we zeker niet de hoofdprijs hebben betaald voor dit hotel. We waren daar met touroperator.
Gereisd met partner in maart 2017

We hebben het heel fijn gehad

Annejet, 12-11-2016

Hotel is groot. Kamers idem. Misschien niet zo modern maar ruim en schoon. Ontbijt prima, diner idem. Prijstechnisch bijna onmogelijk om zoveel te bieden.

In de zomer moet het fantastisch vertoeven zijn aan het prachtige meer naast het hotel.

Gereisd met vrienden in november 2016

Hotel, onvriendelijk personeel

Tineke, 7-11-2016

De prijs kwaliteit in acht genomen, zeer matig
Gereisd met partner in november 2016

Klasse

C.S. Hellinga, 6-11-2016

Zeer vriendelijk bediening en goed eten. Het is eenvoudig maar super schoon met een hele mooie ligging. We waren met touroperator met een Super chauffeur (Clara) die ons veel meer heeft laten zien als wat er in de reisgids stond. Voor ons de eerste maal dat we meet een groeps busreis meegingen. Een heerlijke reis.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

nooit meer

carolien, 24-10-2016

Hotel ligt mooi in de bossen, maar ver van de bewoonde wereld. Zeker op je vrije dag is dit vervelend.

Verzorging: Ontbijt redelijk. Diner zeer matig. Totaal geen fruit gezien. 1x diepvries spinazie, verder alleen maar kool, kool en nog eens kool in de vorm van rauwkost. Water uit de kraan, doen wij sowieso niet in het buitenland., maar wil je wat uitwassen van kleding, dan zit het vol met roestvlekjes, die er nu thuis in de wasmachine ook niet uitgaan. 2x heel erg bruin water gehad en de kraan een half uur laten lopen voordat het er redelijk uit zag. Personeel bijna zonder ujitzondering onvriendelijk. Er wordt ook volop gerookt in het hotel, terwijl er een anti-rooksticker op de deur zit bij aankomst. Voor mensen, zeker met gezondheidsproblemen heel vervelend. Er is een barretje beneden met een paar tafeltjes met stoelen, maar zeker niet voldoende voor een groep mensen. Boven houden ze de bar gesloten. Kamer was heel vochtig en klam. Ondanks regen en kou overdag geen verwarming aan.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bezdez in Staré Splavy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bezdez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bezdez scoort een 6.68 uit 10 op basis van 83 reviews.