Vakantiehuis Art nouveau KK0052

Vakantiehuis Art nouveau KK0052
Art nouveau KK0052

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Art nouveau KK0052 in het Nederlands

Niet helemaal wat de web-site beloofde

Harm Veenstra, 31-8-2012

Je hebt het gevoel er op visite te zijn en dat is niet de bedoeling van vakantie.

Er zijn veel regeltjes en dat is ook niet de bedoeling van vakantie.

Eigenaar woont er soms? Ze zijn er altijd en voor je gevoel nog op je lip ook.

Gemeenschappelijk terras? Bij aankomst werd ons verteld dat het boven terras alleen voor prive gebruik was.

Kindvriendelijk? Een huishoudelijk reglement met als laatste punt "Het is niet toegestaand om roekeloos in het water te springen (zgn. bommetjes) en overbodig lawaai te maken"

Huisdieren toegestaan? Op de web-site duidelijk aangegeven per appartement 1x huisdier toegestaan. Bij aankomst kregen wij te horen dat dit niet goed was.

Huisdier eigenaar? Het is dat wij niet bang zijn voor honden. Maar een grote herder die de hele dag overal op het terrein loopt en zijn behoefte doet en 's avonds voor de deur bij het tweede appartement ligt ging ons iets te ver.

Eigenaar en eigenaresse roken als schoorstenen. Jammer dat dit niet vermeld stond. Het stonk overal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Art nouveau KK0052 in Semily, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Art nouveau KK0052 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Art nouveau KK0052 scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.