Vakantiehuis Liberec *****

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,6

14 tips over Liberec

Bob, 29-5-2015
Vraag of je met de hond mag spelen!
christihansvnlr, 20-8-2014

Een aantal tips. Geniet een keer van de heerlijk kook kunsten van Marcela.

* Qua natuur en cultuur is er genoeg om zeker te gaan bekijken.

* Theresienstadt, heel indrukwekkend

* Praag een mooie stad die je zeker niet moet overslaan.

* Het Reuzengebergte

* Natuurlijk de Jested met mooi uitzicht over Liberec

* Het Nationaal park Zwitsers Bohemen. Met een prachtige kloof waar je door heen kan wandelen en varen.

* Cesky raj , de rotsenstad niet ver van het huis. Zeker een aanrader

Jan, 9-6-2014

Een bezoek aan Jested, de top van de berg met de kabelbaan is een must.

De Zoo is de moeite van een bezoek waard.

Een groot winkelcentrum in de buurt. NISA (Met auto)

mariska1948, 18-12-2013
Bestel een heerlijke, echt Tsjechische maaltijd. Marcela maakt die met liefde voor je klaar, zalig!
FFVE, 17-9-2013

De zelfgemaakte, typisch Tsjechische maaltijd bereid door de gastvrouw is een aanrader!

Tip voor kastelenbezoekers: Houd er rekening mee dat veel kastelen enkel in een groep onder begeleiding van een Tsjechisch sprekende gids te bezoeken zijn. Vaak is er wel een Duits- of Engelstalige tekst beschikbaar zodat je als het ware mee kan lezen.

André van Nus, 7-8-2013
Kasteel Bezdez, Theresienstad, de rodelbaan in Janov n Nisou, Jested, zwemmen in het meer bij Hamr ne Jezere, PRAAG, waterval bij Harrachov (mumlava vodopad), rotsstad Hruboshalske en lekker uit eten voor weinig geld in de wijk. Foto's toevoegen lukt helaas niet.

Gilbert Hanekamp, 9-6-2013

Echte aanraders:

- Zoo Liberec, een mooie dierentuin voor weinig geld

- Jested (een hoge berg met een fantastisch uitzicht)

- Babylon (zwemmen, lasergamen, bowlen, gamen)

- Rij ook overdag met lichten aan! (heb een bekeuring gekregen van € 8,- )

T.L.Evers, 8-6-2013
Als je in het ski seizoen komt. Is het heel leuk om iedere dag een andere piste te nemen. Zo is het elke dag een avontuur en zie je net iets meer van Liberec en de gezellige bevolking. En dankzij mevrouw Rezek hadden we elke dag een mooie piste. Door haar advies wisten we waar we moesten zoeken en hoe we het konden vinden. Daarvoor nogmaals onze hartelijke dank.
vrencken, 23-5-2013

Mooie natuurgebieden in de omgeving en zelfs met mooi nieuw aangelegde fietspaden en voor de liefhebbers zijn er bergen genoeg om met de fiets te overwinnen.

voor de wandelaars is het gebied ook mooi en voldoende mooie uitzichten te bewonderen.

Sandra, 14-3-2013
De dierentuin is erg leuk, prachtige witte tijgers en binnen twee uur heb je alles gezien. Verder zijn wij tussendoor nog twee dagen naar Praag gegaan, dat ligt op ongeveer anderhalf uur rijden. In de omgeving ligt een mooi kasteel, bij het plaatsje Frydlant. En de autorit ernaar toe was ook erg mooi. Wij deden dit op de terugweg.