Vakantiehuis Liberec *****

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,6

33 reviews over Vakantiehuis Liberec in het Nederlands

Susan van Ulden, 21-8-2017

Het appartement is zeer ruim en heel schoon. We hebben er heel goed geslapen. De badkamer is ruim en heeft een fijne, luxe douche. De buitentemperatuur was tropisch, maar binnen bleef het aangenaam koel. We hebben geen minpunten ontdekt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk appartement op fantastische locatie

Angela.d.V., 31-5-2017

Bij aankomst werden we warm welkom geheten door gastvrouw Marcela, die heel goed Nederlands spreekt. Het appartement is bijzonder ruim en heel gezellig ingericht. Er is een grote tuin met terras bij met veel speelruimte voor kinderen.

Hier kun je natuur, cultuur en wintersport perfect combineren.

Er zijn meerdere restaurants op loopafstand. En als je naar het centrum van Liberec wilt en liever niet met de auto wil gaan: de tram stopt om de hoek.

Het is een must om naar de Jested te gaan, waar je een fantastisch uitzicht hebt over de omgeving.

Verder is een bezoek aan voormalig concentratiekamp Theresienstadt zeer de moeite waard. Heel indrukwekkend allemaal.

En dan natuurlijk Praag niet te vergeten. Dit is echt een prachtige stad en heet niet voor niets de gouden stad. Gelegen aan de Moldau en ideaal om alles wandelend te bezoeken en te bekijken.

Kortom, een aanrader om hier je vakantie door te brengen.

Gereisd met partner in mei 2017

Voor de tweede keer fantastisch

Geeske Kleijsen, 18-8-2016

Dit weekend terug gekomen van 9 dagen in vakantiehuis liberec. Dit was de eerste keer dat we twee jaar achter elkaar naar hetzelfde appartement gaan, dus dat zegt al genoeg. Ook deze keer alles weer perfect voor elkaar en er was nog genoeg te doen en te zien in de omgeving. Marcella, bedankt voor weer een geweldige vakantie en we komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

in één woord fantastisch

geeske70, 14-8-2015

we zijn net terug van tien dagen in het vakantiehuis Liberec en het was helemaal super. Bij aankomst stond de gastvrouw Marcella ons op te wachten. We werden zeer hartelijk ontvangen. Het huis is zeer ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Marcella is een erg goede gastvrouw, niets is haar teveel. Je hebt het idee dat je in een hotel zit. Elke dag de bedden opgemaakt en prullenbakken geleegd. Zelfs was een keer de afwas gedaan en kwam ze met gebak voor mijn verjaardag. Ook in de omgeving is van alles te doen zoals de Jested, winkelcentrum Nisa in Liberec en de botanische tuin. Echte aanraders zijn Praag en Theresiënstadt, deze zijn iets verder weg maar goed te doen.

Je kunt in het dorpje zelf goed en goedkoop uit eten maar je moet je ook zeker een keer laten verrassen door Marcella met een echt Tsjechische maaltijd.

Wij hebben een super vakantie gehad en we komen zeker weer terug. Marcella bedankt voor de leuke tijd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastisch!

Henrieke, 1-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk ruim, erg schoon appartement, met fantastische gastvrouw Marcela! Prachtig uitzicht! Centrale ligging ten opzichte van bezienswaardigheden. Heerlijke vakantie gehad! Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met vrienden in mei 2015

Ontzettend leuke plek in Liberec!

Reinold Slagter, 29-5-2015

Ik heb twee dagen in deze accomodatie mogen slapen en heb het er onwijs naar mijn zin gehad. Top plek in liberec, goed voor elkaar, vriendelijke eigenaar, alles dik voor elkaar!
Gereisd met partner in mei 2015

Genieten in Tsjechië

Bob, 29-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een heerlijk vakantiehuis om te genieten van rust en het landschap van Tsjechië! Gastvrij, schoon, veel ruimte en een geweldig uitzicht op de bergen. Echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Geweldig!!

Nico Waltmans, 13-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooi en goed verzorgt vakantiehuis. Erg gastvrij ontvangen en elke morgen tegen een kleine vergoeding een lekker ontbijt geserveerd gekregen. Marcela vraag dagelijks of wij het naar onze zin hadden en dat hadden we zeker (top gastvrouw). Mooie omgeving waar veel uitstapjes mogelijk zijn. Wij komen zeker een keer weer terug!!
Gereisd met partner in oktober 2014

Een aanrader !!!

christihansvnlr, 20-8-2014

Een mooi huis, schoon,rustig gelegen en een prachtig uitzicht op de Jested. Marcela de eigenares is zeer vriendelijk. De service is optimaal. Wij hebben elke dag genoten van een heerlijk ontbijt ( tegen een kleine bij betaling ). Drie keer heeft Marcela voor ons een drie gangen menu gekookt. Heerlijk !! Omdat we 10 dagen bleven kregen we nieuwe schone handdoeken. Elke dag werd de prullenbak geleegd en regelmatig kregen we nieuw toiletpapier. Al deze extra service hebben wij nog nooit ontvangen in een appartement.We hadden t gevoel in een heel klein hotelletje te zitten. Kortom een aanrader met een dikke PLUS !!! Marcela bedankt voor de goed service .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Toffe locatie

petr, 2-8-2014

Rustig gelegen comfortabel appartement met veel mogelijkheden. Een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Liberec in Liberec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Liberec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Liberec scoort een 9.38 uit 10 op basis van 35 reviews.