Pension Riegrova Chata

Pension Riegrova Chata
Riegrova Chata

2 reviews over Pension Riegrova Chata in het Nederlands

Boeter, 10-4-2007

Dit pension ligt op ongeveer 750m hoogte, echt bovenop de berg, dus rondom heb je een super mooi uitzicht. bij mooi weer kun je aan de ene kant praag zien, maar aan de andere kant ook een super uitzicht op het reuzengebergte. in het foldertje in het pension stond dat je bij mooi weer 1/3 van tsjechie kan zien wat we eerst niet geloofden totdat het helemaal helder weer was en we het zelf konden zien, zo`n uitzicht hadden we nog nooit gezien, zelfs niet vorig jaar in oostenrijk. het eten is goed hier voor weinig geld.

dit gebied is mooi voor fietsers en voor wandelaars. we hebben zelfs paragliders naast het pension naar beneden zien gaan.

het hele pension is net gerenoveerd dus alles is in principe nieuw en netjes.

wij zijn deze keer een weekend geweest, maar we hebben voor deze zomer 2 weken alvast geboekt, echt een aanrader

Gereisd anders in april 2007

Fam Dennekamp, 2-7-2006

Heerlijk hotel, alles is splinternieuw en de ligging is helemaal geweldig! Veel te doen in de regio dus echt een aanrader!
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Riegrova Chata in Kozakov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Riegrova Chata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Riegrova Chata scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.