Vakantiehuis Laciga

Laciga

1 review over Vakantiehuis Laciga in het Nederlands

dubbel gevoel!

muijtjens, 15-11-2009

Dit vakantiehuis ligt in het mooie natuurpark "boheems paradijs".

Het ligt in een schitterend gebied. Kort bij winkels en restaurants.

Wij waren met twee gezinnen. 4 volwassenen en 5 kinderen van 13, 2x11, 9 en 8 jaar oud. Dit huis is groot genoeg. Er is een grote eet/woonkamer. Grote slaapkamers en 2 badkamers. Daarnaast is er nog een overloop en een vide als speelruimte voor de kinderen. Buiten is er ook een vuurplaats en genoeg hout.

Wat ons wel tegenviel was dat het huis al heel erg lang niet meer schoongemaakt was. Dit was voor de zevende keer dat we een huis in Tsjechie huurden en wij hebben werkelijk nog nooit zo'n slecht schoongemaakt huis gehad. Overal ( boven de bedden in alle hoeken in de kamer enz.)dikke spinnenwebben, roet van de houtkachel lag zelfs tot in de keukenkastjes en op de badkamer (onder). De douche boven daar liep het water niet meer weg enz. enz. Dus zeer zeker ja wat het gebied en omgeving betreft. Maar nee voor wat betreft het huis.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Laciga in Hruba Skala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Laciga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Laciga scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.