Hotel U Supa ****

U Supa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor U Supa bij:

2 reviews over Hotel U Supa in het Nederlands

yvonne bogers, 26-7-2004

Als ik de tekst van mijn voorgangers lees lijkt het wel of wij in heel ander hotel zijn geweest wij vonden het geweldig vanaf de oefenpiste ong. 5 min lopen kon je naar de piste skieen wij waren daar met 8 personen een leuk knus heel schoon hotel wij hebben daar juist ontzettend gelachen met de baas aan de bar maar ja het is misschien kwestie van even een drankje weggeven. het enige minpunt was dat het avondeten niet slecht maar zeker ook niet bijzonder was ik zou aanraden iedere avond ergens anders te eten het kost bijna niets Het mooiste van onze vakantie is dat onze dochter daar is gemaakt groetjes Yvonne
    Gereisd anders in juli 2004

ylona, 12-7-2004

Mooi hotel, is alleen geen 4 sterren waard. Het personeel is zeer onvriendelijk en er wordt weinig schoon gemaakt, om handdoeken moet je vragen en de ligging is ook niet goed, heel ver van de piste.
      Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Supa in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Supa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U Supa scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.