6,9

• Ligging t.o.v. pistes9,2

4 reviews over Hotel Sedy Vlk in het Nederlands

14-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is het leukste hotel wat ik bezocht heb, tijdens de Wintersport in Tsjechie. Pal aan de piste, midden in het dorp. De allereerste keer dat wij op wintersport gingen was hier in Sedy Vlk, in Jan. 2002. We kregen 2 kamers met balkon en uitzicht op de piste, wat leuk was, zo kon je je familie zien skieen. De kamers waren lekker ruim en licht, 3 bedden voor 3 personen, en vooral ook heel betaaldbaar. Ook zit er op de Piste een bar/disco, wat wel aardig was en fijn zo dicht bij het hotel maar totaal geen geluid van te horen was. Personeel juist heel vriendelijk, heerlijke goedkope massages, fijn zwembad en sauna voor prive gebruik. Trappenhuis was snachts gewoon open. Gezellig gemoedelijk hotel waar je vanuit je ski-schoenen zo op sloffen in het hotel mag verder lopen. Lekker en betaalbaar eten. In Jan. 2003 zaten ze helaas vol, maar ook toen wij hier kwamen eten, herkende ze ons weer.

Echt genoten hier, dit hotel in harrachov staat voor mij op nr. 1!

Gereisd anders in januari 2003

Sylvia, 5-8-2006

Eenvoudig hotel, vooral de kamers die niet gerenoveerd waren. Er zijn mooiere kamers met balkon, 1 gezin kreeg weldie kamer en er was nog dezelfde kamer vij maar ze wilden die NIET aan ons geven dus geen balkon. Het ontbijt is goed.

Het grote minpunt is dat het personeel en eigenaar ONBESCHOFT zijn, niet onvriendelijk maar echt onbeschoft.

Jammer van dit hotel. Ook een minpunt is dat 's nachts het trappenhuis wordt afgesloten. Ik vind dit nogal onveilig mocht er brand uitbreken. Al met al gaan wij nooit meer naar dit hotel terwijl we al 3 jaren naar Tsjechie gaan maar het gedrag van met name de eigenaresse zorgt ervoor dat wij er niet meer komen.

Gereisd anders in augustus 2006

bleu, 27-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging van het hotel is perfect, het ontbijt is ook erg goed, het avond eten minder! Ook moet je bij drukte erg lang wachten op het avond eten omdat het a la carte gedeelte vh hotel dan voor gaat.

Als je niet veel luxe verwacht is dit een goed hotel.

Gereisd anders in februari 2006

e broers, 13-2-2005
    • Ligging t.o.v. pistes9

zijn in 2002 en 2004 in dit hotel geweest en hebben erg genoten. uitgebried ontbijtbuffet. in 2005 was er geen kamer meer voor ons beschikbaar zijn er toen wel wezen eten we werden als vrienden begroet en zelfs de hond kreeg een maaltijd aangeboden

volgend jaar willen we er zeker terug komen

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sedy Vlk in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sedy Vlk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sedy Vlk scoort een 6.86 uit 10 op basis van 7 reviews.