Appartement Razlova

Appartement Razlova
Razlova

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Appartement Razlova in het Nederlands

keurig en schoon en bovendien dicht bij de piste.

Elise van Dijk, 22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor het eerst naar Harrachov geweest om te skien van 14-2-09 t/m 21-2-09. eerdere jaren altijd in Oostenrijk, Zwiterland en Frankrijk wezen skien. Dit jaar is voor het eerst onze zoon van net 8 meegegaan. Het was geweldig. Harrachov is top voor kinderen en zeker net zo leuk voor ons. In alle ski-klasjes zaten Nederlandse kinderen, dus helemaal top. Het les geven is wat minder, de kinderen wordt niet gecorrigeerd tijdens het skien, dus je kind zelf lesgeven is het beste. De kosten voor het skien, eten en drinken zijn super goedkoop. Dus wil je skien, maar heb je weinig te besteden, ga naar Harrachov. De mensen daar spreken slecht of niet Engels of Duits, maar je redt je best. Wij gaan zeker volgend jaar weer.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Razlova in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Razlova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Razlova scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.