• Ligging t.o.v. pistes8,7

11 reviews over Pension Patrick en Philip in het Nederlands

Leuke plaats, echter een zeer matig pension

JWolbers, 31-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Patrick en Philip ligt in de leuke plaats Harrachov waar winterliefhebbers schitterend kunnen skiën en zomergasten prachtige wandelingen kunnen maken. Het is daarom jammer dat het pension met deze schitterende ligging niet meer gedaan heeft. In tegenstelling tot de fris ogende foto's op de van aanbieders (waaronder Tjechoreizen) ligt het pension aan de achterkant van dit complex en bereiken gasten via wat donkere gangen hun kamer. De kamer zelf was echt onvoldoende: we troffen haren aan van eerdere gasten, de bedden lagen slecht, matrassen waren vies evenals het sanitair. De ontbijtruimte oogde zoals het hele pension de indruk achter liet, namelijk erg ongezellig. Het ontbijt zelf was niet gevarieerd en eenvoudig van opzet.
Gereisd met partner in augustus 2009

Prijs-kwaliteit

marc dd, 2-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijke eigenaars. Moesten wel worden opgebeld maar binnen de vijf minuten ter plekke. Centrale gelegen tegenover de pistes en midden centrum Harrachov. Toch heel rustig. Pension beschikt over sauna en biljartzaal. Ruime kamers. Eigenaar doet zijn uiterste best. Ruim ontbijt. Heb hier overnacht voor 16 euro per nacht, ontbijt inbegrepen.
Gereisd alleenreizend in juli 2009

Cathrien, 10-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima pension, echtpaar doet ongelofelijk hun best om de gasten het naar hun zin te maken. Enig minpuntje is de kwaliteit van de bedden. Verder prima en ligt midden in het centrum vlakbij de piste. Ideaal!!!
Gereisd anders in februari 2008

T. Kok, 2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ontzettend aardige eigenaar/ exploitant. Ook de prijzen van de drankjes uit de koelkast zeer vriendelijk. Matrassen zijn te dun, maar ja.....

We hebben ons ook goed vermaakt in de biljartkelder. En de prijs: € 32,-- pppn halfpension(diner in Rotunda) was het meer dan waard.

we haddeen de familie kamer( 2 +2) die zeer ruim was. Ontbijt: heel goed! wat ons betreft: een aanrader.

Gereisd anders in december 2007

Fam. de Ruiter, 3-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Verblijf was prima, bedden iets minder( dunne matrassen), ontbijt was erg goed. Eigenaren ontzettend aardig en vriendelijk.
Gereisd anders in februari 2007

Fa. Pijnappels, 4-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Sinds korte tijd wordt dit pension gedreven door een jong echtpaar.

Zeer vriendelijk en zeer meewerkend.

Drankjes worden zelfs tot op de kamer of beneden in de poolruimte gebracht.

Zeer goed en uitgebreid buffet.

Komen zeker terug.

Gereisd anders in december 2006

Fam van 't Ende, 7-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hier in de zomer van 2005 1 weekje geweest, en Tsjechie was boven verwachting,we hebben het hier goed naar de zin gehad, ben het niet eens met norse vrouw, alle tsjechen zijn wat minder uitbundig, maar deze vrouw deed toen wij er waren ontzettend haar best om het onbijt ons goed te laten smaken en onze kinderen vonden haar ook aardig want er moest een tekening gamaakt worden voor haar bij ons vertrek, mooie omgeving, en lekker gegeten vooral bij Bar Z iets verder terug in de hoofdstraat, kunt ook makkelijk in Polen komen vanaf hier, gewoon een lekkere rustige vakantie, enne wij kregen wel een schone kamer en handdoeken etc...
Gereisd anders in april 2006

Meikje, 21-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben hier in febr.2 kamers bezet.In 1 kamer met z'n vieren.Voor de 4e persoon lag er niet meer dan een slaapkussen op de grond. De andere kamer op de bovenste verdieping met een raam dat te hoog was om naar buiten te kijken en donker.Van schoonmaak of het opmaken van de bedden was geen sprake. Wij moesten er zelf voor zorgen dat de voorraad toiletpapier op peil bleef. Halverwege de week hebben wij om schone handdoeken moeten vragen.Wel gekregen maar eigenlijk niet de bedoeling.Jammer dat er geen gemeenschappelijke ruimte aanwezig is voor het doen van een spelletje of contact met de andere pensiongasten. De ontbijtzaal zou hier geschikt voor zijn.

Een geweldige ligging midden in het dorp, tegenover een oefenwei, en skien naar de lift was geod mogelijk.

Goed ontbijt, alleen niet in buffetvorm zoals in de gids vermeld stond.

Dit pension voor ons niet meer volgend jaar.

Gereisd anders in maart 2006

Rob Vlaanderen, 15-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima, netjes en vriendelijk!!

Aanrader. De kelder is eenvoudig maar daar slaap je niet!

Hospita is erg vriendelijk en behulpzaam.

Foto is van ons uitzicht uit het raam!

Gereisd anders in maart 2006

konemann, 30-12-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

beneden in de kelder een zogenaamde familie-kamer. tralies voor de ramen en cv-ketel voor het gehele appartementencomplex.

Dus in de kamer ogen dicht en hopen dat er geen brand uitbreekt.

Gereisd anders in februari 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Patrick en Philip in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Patrick en Philip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Patrick en Philip scoort een 7 uit 10 op basis van 13 reviews.