Hotel Lichtenstein ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lichtenstein bij:

3 reviews over Hotel Lichtenstein in het Nederlands

R. Kappers, 3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wordt niet schoongemaakt tijdens de vakantie en geen bedden opgemaakt verder nette kamers.
Gereisd familie in februari 2008

Marjan, 1-9-2006

Wij (2 volwassenen en kind 3 jaar) haddden een familiekamer geboekt en betaald maar kregen echter een zeer kleine 2-persoonskamer. Als het kinderbedje van onze zoon er stond konden de kasten niet meer open en konden we alleen via het voeteneinde ons eigen bed in en uitkomen. Met de eigenaar viel niet te praten over de familiekamer die overigens wel vrij was. Plek voor onze bagage was er niet op de kamer. We namen steeds het hoognodige aan kleding mee naar de kamer en lieten de rest v.d. spullen noodgedwongen in de kofferbak v.d. auto staan. De kamers hadden geen gordijnen of vitrage waardoor de gasten van het achtergelegen appartement iedere ochtend en avond een gratis striptease geboden kregen. Na thuiskomst hebben we beklag gedaan (foto's laten zien) bij het reisburo en hebben een groot gedeelte v.d reissom weer teruggekregen. Ons inziens is Lichtenstein geen aanrader.
Gereisd met partner in mei 2006

Fam van 't Ende, 7-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn in December 2005 een week in hotel Lichtenstein geweest, met Kerst en Oud en Nieuw, was voor ons de eerste keer op wintersport, nouja meer sleetje rijden ;) we waren samen met onze zoons van 6 en 5 jaar, We waren een jaar eerder in de zomer ook al eens in Harrachov geweest en dat beviel goed en dan is het ook leuk hier in de winter eens te kijken, Hotel Lichtenstein is een leuk hotel aan de hoofdweg, parkeren is een ramp maar dat hebben meer hotels, de kamer was goed en niet duur, het eten in het hotel was best lekker, d.w.z. warm eten, het ontbijt was heel slecht, oud brood en weinig tot geen keuze, maar ach je kunt niet alles hebben, al met al een heerlijke week gehad voor relatief weinig geld, lekker goedkoop vuurwerk trouwens ;)
    Gereisd anders in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lichtenstein bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lichtenstein in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lichtenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lichtenstein scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.