Hotel Hubertus

2 reviews over Hotel Hubertus in het Nederlands

piste in de buurt

michel, 11-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt ongeveer voor de skischans en je kan met de skies achter het hotel komen, maar het hotel is niet een die luxe e.d. uitstraalt.

Onze kachel kon niet uit, de bedden waren hard en smerig, de kamers veroudert enz, we sliepen met de ramen open omdat dus de kachel niet uitkon. Ook sliepen we in onze eigen slaapzakken die we mee genomen hadden (een voorgevoel) en we moesten de wc en douche delen met de hele afdeling.

Het eten was niet om over naar huis te schrijven maar het personeel is zeer vriendelijk.

Wil je goedkoop op wintersport is Harrachov een aanrader maar dit hotel een afrader.

Gereisd met vrienden in december 2003

brenda, 2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3

verschrikkelijk hotel alles 0,000 er lagen dode muizen in de wc geen wc op de kamer smorgen een beetje kornflicks te eten in 1 woord een RAMP dit was voor ons een HELSE vakantie slechter bestaat erniet nergens wc papier avond eten niet te VRETEN bah een regelrechte ramp
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hubertus in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hubertus scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.