Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Hotel Fortuna in het Nederlands

E. Beukelaar, 3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het schoonmaken van de kamer gebeurt 1 keer in de 7 dagen!!!! Kamer was erg smerig. Op het toilet was vloerbedekking gelegd wat, uiteraard, erg stonk. Met veel mazzel konden we handdoeken regelen om de 2 dagen. We hebben echt geen schone lakens gehad, kamer en wc en doucheruimte zijn niet schoongemaakt en de prullenbak is niet geleegd...

omdat we All-in hadden moesten we zelf naar de bar om onze drankjes te halen. Alleen als wij iets nuttigde wat niet op de All-in lijst stond, en betaald moest worden, kwamen ze voor een re-fill. de limonades die inclusief waren zijn zonder prik zoals cola, sinas e.d. maar volgens de bediening was dit normaal bij Tsjechiese drankjes!!. Koffie viel onder all-in, maar bijv. capuchino moest afgerekend worden. Almogen. met al is dit een hotel om de volgende keer met een boog omheen te rijden. NOOIT MEER... Sommige personeelsleden daargelaten, maar de meeste zouden wel op een cursus klantvriendelijkheid

Gereisd met vrienden in februari 2008

jacqueline van rhee, 4-12-2003

in 1991 geweest .opzich een prima hotel,maar.... wij zaten op 4 hoog zonder lift.zeer vermoeiend.halfpension was verplicht,warme maaltijd heel slecht .wij leefden sávonds op rouwkost en appels.

tussen de middag aten wij in skycentrum,heel goed en goedkoop

onder het hotel een zwembad en sauna ;heerlijk.

Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fortuna in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fortuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fortuna scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.