7,5

2 reviews over Vakantiehuis Burdychova II in het Nederlands

kees en thera de heer, 24-8-2007

ontvangst van mevrouw Burdychova was vriendelijk.maar snel veranderde onze mening over haar.de Wc trok niet door,geen warm water,mevrrouw B wilde hier niets aan doen en gaf ons de schuld.het zou een week gaan duren!dus een week niet poepen!huisje verre van schoon!afvoer van vuilnis kost €3,- per zak.na onze klacht sprak ze opeens geen Duits meer en wilde niets meer met ons te maken hebben.schandalig behandeld.het huisje voldeed niet aan wat in de brochure stond:geen 2-persoonsbed, geen plek voor 5e persoon, geen bbq,geen fatsoenlijke bank om op te zitten(hout met een stukje stof eromheen) en erg klein.kakkerlakken liepen er rond.verder verroestte afvoerputjes en een bruine wc-borstel (als je begrijpt wat ik bedoel).noodgedwongen naar huis gegaan.wat ons betreft zeker geen aanrader.
    Gereisd met vrienden in augustus 2007

Gerrit en Elly aan 't Goor, 8-1-2006

Een geweldig mooi huis en lieve mensen.

Mevr. Burdychova spreekt Redelijk Duits en haar dochter spreekt Engels (studeert in BRNO) en verstaat Duits.

Wij gaan in 2006 voor de vierde keer op vakantie bij deze familie. Het plaatsje Zabrodi stelt niet veel voor maar het huis staat aan een meer en u heeft de beschikking over een roeiboot (gratis).

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Burdychova II in Zabrodi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Burdychova II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Burdychova II scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.