Camping Minicamping Aktief

9,1

32 reviews over Camping Minicamping Aktief in het Nederlands

Fantastische camping

Timme Dankers, 29-8-2017

Camping Aktief kan ik van harte aan bevelen voor iedereen die een mooie vakantie wil midden in de Tsjechische natuur. Dat camping zelf ligt in een klein typisch Tsjechisch dorpje. Vanaf de camping kijk je prachtig uit over de weilanden en het berggebied. In de omgeving is van alles te doen. Van mooie stadjes zoals Broumov tot mooie wandelroutes door het Adrspach gebergte en de Broumovsky steny.

De eigenaren zijn echt geweldige mensen. Erg betrokken. Elke week worden er door hen diverse excursies gepland waar je je voor kan inschrijven. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi verblijf gehad in gehuurde caravan

Fred en Marijke, 28-8-2017

We zijn een week en de caravan van Bert en Mien verbleven. De caravan was oud maar alles wat nodig was zat er in. Grote voordeel was dat we zonder caravan naar Tsjechie konden rijden. Prijs was inclusief verblijf op de camping en kwam op deze manier op ongeveer € 10 euro per nacht voor de huur van de caravan. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellige camping waar we goed tot rust konden komen.

Fijne camping!

Stefan en Annemarie, 17-8-2017

Erg vriendelijke, gastvrije en enthousiaste eigenaren. Bij aankomst ontvingen wij een map met allerlei informatie over de omgeving (inclusief fiets- en wandelroutes).

De camping beschikt over rustige, ruime kampeerplekken met uitzicht over de omliggende velden. Zeker een aanrader!

Fijne rustige camping

Han ten Kate, 13-8-2016

Camping actief is een aanrader. Er wordt veel georganiseerd de sfeer is geweldig. De eigenaren zijn geweldig. Het is er schoon en netjes . Wij komen hier nu voor de derde keer en we komen zeker volgend jaar terug. Groet Han en Annette ten Kate
Gereisd met partner in juli 2016

mooie ligging met vriendelijke eigenaars

Jan en Tineke, 26-7-2016

Als je naar Tjechie op vakantie wilt, is deze camping zeker een aanrading. Vanaf de camping zijn er veel wandelmogelijkheden, mooie fietsroutes. Goed aangegeven. Bij aankomst op de camping krijg je een map met informatie over de omgeving. De eigenaren organiseren regelmatig leuke uitstapjes, zoals wandelingen, steden bezoeken, rondleiding in een kasteel. Eigenlijk geen negatieve puntjes.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Peter en Gerda, 29-10-2015

Mooie, rustige en veilige locatie. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die al hun kennis over het Tsjechise land heel goed en duidelijk delen met hun gasten.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Uniek en insprerend

Marten, 27-9-2015

Een fijne Mini camping in een prachtig gevarieerd landschap.

Mooi schoon goed onderhouden sanitair in een prachtig verbouwd authentiek pand.

Het veld om te kamperen heeft bijna overal uitzicht op de bergen en velden rondom het dorp Vernerovice.

Vanaf de Camping loop je een pittoresk dorpje binnen en heb je alle basis inkopen binnen 5 minuten in je bereik.

De omgeving leent zich uitstekend om te wandelen fietsen en dorpjes en steden te bezoeken.

Vooral Wroclaw (polen) is een aanrader.(Culturele hoofdstad 2016).

Bert en Mien maken het plaatje compleet.

Ze weten werkelijk alles over de omgeving en steden en zijn heel goed in staat de info te leveren waarmee je precies kunt beleven wat je wilt.

Deze Camping is een aanrader en heeft gewoon alles wat je in Tsjechië en Polen wilt zien doen en ervaren. Geweldig.!!!!!

Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

Fijne camping!

Eva de Baat, 16-9-2015

Vanaf onze aankomst tot ons vertrek was het heel prettig bij Bert en Mien op camping Aktief. We hadden een goede plek voor onze tent met mooi uitzicht - precies wat we na een jaar hard werken nodig hadden. We genoten van de pruimen en het zelfgemaakte appelsap en waren erg blij met de informatiemap, waarmee we goed hebben kunnen wandelen.

Heel blij waren we ook met de tip om "rondje Slowakije" te doen, iets wat de Slowaakse campinghouders ook erg op prijs stelden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Warm welkom!

Sonja, 20-8-2015

Een warm welkom, al telefonisch bij het informeren of er een plaatsje vrij was. Goede uitleg over de route vanuit Polen naar de camping. We kregen eerst een reserveplekje en de volgende dag een plaatsje met fantastisch uitzicht. We ontvingen bij aankomst een map met informatie en ook organiseren Bert en Mien (wandel)excusies. Het sanitair is prima. In het dorp is een kleine supermarkt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

niet geschikt voor minder valide

Henk Buitelaar, 16-8-2015

Om de omgeving te verkennen en wat van de natuur te zien moet je goed kunnen lopen of fietsen. De plaatsen zijn niet echt groot en door een verkeerde indeling van het terrein kan niet iedereen genieten van het mooie uitzicht. Het sanitair is netjes. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. In de buurt is het restaurant Maria Magdalena de beste. De overige twee restaurants zowel in het dorp als iets verderop voldoen niet . Koopt men vlees in het dorp let op dit vlees is niet afgestorven, dus eerst verwerken.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Aktief in Vernerovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Aktief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Aktief scoort een 9.14 uit 10 op basis van 33 reviews.