Hotel Prom ***

15 reviews over Hotel Prom in het Nederlands

Nog steeds goede prijs/kwaliteitsverhouding

Albert van Bemmel, 3-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Komen al jaren in Hotel Prom te Svoboda. Nog steeds een keurig en goed hotel. Uiteraard geen 5 sterren hotel, maar gewoon goed voor een redelijke prijs. Voor slechts 25 euro p.p.p.n. inclusief ontbijt en dat in de dure wintersportweek (carnaval). Ons hoor je niet klagen en als je beter wil moet je gewoon meer betalen!!! Wij gaan over 2 weken voor de 5e keer naar Prom en genieten nog steeds van Svoboda en haar omgeving.
Gereisd met vrienden in maart 2011

Weer een goede vakantie gehad.

Nicolle, 12-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wederom zijn we weer naar Hotel Prom gegaan. Dit keer buiten het seizoen. Dus het hotel pland wel feestjes om er geld aan te verdienen. We zijn een keer wakker gebleven tot 03.45 uur. Maar dit waren we weer snel vergeten. Het eten is verbeterd vergeleken met vorig jaar. Pistes waren ijzig vanwege het "goede" weer. Veel zon. Dus wel prachtig weer gehad. We hadden ook vebruik gemaakt van de sauna, jacuzzi en solarium. Allemaal prima verzorgd voor ons. We waren heel tevreden over deze vakantie!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

lekker

carla moerkerk, 24-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

kom al 17 jaar in svoboda vind het heerlijk daar janske lanze zalig kleinschallig maar heel leuk je komt voor het skieen en niet voor de bars zoals oostenrijk

vooral gezinnen met kids geweldig echt het is mijn wintersport land

hoewel het veranderd wel meer toeristen maar dat is oke terug naar je roots

geen blabla en de prom je kunt heerlijk eten

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Gewoon goed.....

Albert van Bemmel, 30-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gewoon een goed hotel. Prima kwaliteit/prijs verhouding. En als je meer wil, moet je gewoon naar het Hilton gaan. maar dan betaal je waarschijnlijk wel de hoofdprijs. Dus niet zeuren als het eens een keer iets minder is. Je slaapt hier voor slechts € 25 p.p. inclusief ontbijt. Wij waren en zijn nog steeds dik tevreden.
Gereisd met partner in februari 2010

Hotel gaat wel, Gebied zeer leuk voor beginner

Peter, 28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eten: Het halfpension eten is niet lekker, vreemde Tsjechische gerechten waar je van moet houden. Het eten van de kaart was daarentegen erg lekker en zeer goedkoop. Een schnitzel kostte ongeveer 3,50 euro.

Wij raden daarom aan om alleen logies en ontbijt te boeken, want we hebben de helft van het halfpension eten niet gegeten.

Ligging t.o.v. de pistes: Met de GRATIS skie bus ben je in 2 minuten bij het kleine skie gebiedje van Svoboda nad Upou. Dit is erg geschikt voor de beginnende skieër. Goede leerscholen en ook weer erg goedkoop. Een les duurde 2 uur en kostte ongeveer 250 Kronen dit is ongeveer 10 euro. Ski huur was ongeveer 6 euro per dag. Een gezellig familie skie oordje. Voor de skie pas had je twee opties: een puntenkaart voor 250 Kronen of een hele dagkaart kosste ongeveer 400 Kronen en 100 Kronen was borg van de pas dit kreeg je op het einde van de dag terug.

Skie gebied Janske Lazne is 5 minuten met de bus. Een erg mooi en groot skie gebied met o.a. cabine lift .

nooit meer

R. van Valderen, 27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eten bij het halfpension is zeer slecht. Eten van de kaart is beter.

Handdoeken wissel eens per drie dagen is te weinig.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Alle waar naar zijn geld

Jan en gerhard, 15-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gedateerd hotel, krakende vloeren, verouderd interieur maar om een paar dagen lekker te skien voortreffelijk. Halfpension, avondeten afwachten wat je krijgt maar we hebben het altijd met smaak opgegeten. Ontbijt veel beter dan verwacht. Heerlijke skivakantie gehad. Nemen het op de koop toe dat het receptiepersoneel oost europees onvriendelijk was. Tip: leer een paar woordjes Tsechies.

Prima hotel

Sushichef, 23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

In de krokusvakantie zijn wij hier geweest.

Erg goed en gezellig hotel. Zeer vriendelijk personeel achter de bar en receptie. Mocht zelfs in de keuken komen om de mee gebrachte hapjes klaar te maken. Wij waren hier dan ook met een grote groep voor het 2e jaar. De barman kwam zelf een weekje terug speciaal voor onze groep.

Skibus voor de deur. Die elk half uur rijd. Eigen depot voor skies en schoenen. Mooie ruime kamers, gezellige bar.

Absoluut een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2009

fijn hotel met nette kamers

freddy hellegers, 17-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Prom is een lekker gezellig hotel met nette kamers en een zwembad en sauna en meerdere zalen. Ook het restaurant is de moeite waard om te bezoeken. Wij gaan nu voor de tweede keer en het á la Carte eten in het restaurant vind ik een genot voor mensen met kinderen. De menukaart is zeer uitgebreid. En de bar is ook best gezellig.

Al met al een prima hotel waar Nederlanders zeer zeker niets te kort zullen komen en het is er gewoon goed vertoeven. De bediening en barpersoneel zijn daar ook een groot aandeel in. Vriendelijke mensen die met zijn allen voor een leuk verblijf zorgen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Prima Hotel

Youri, 30-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vorig jaar 1 week geweest tijdens de wintersport in Tsjechie. Groot hotel met verschillende grote ruimtes. We waren met een groep van 50 nederlanders dus was het een groot feest. Kamers eenvoudig en netjes, personeel vriendelijk en geen sluitingstijd aan de bar. Skibus stopt voor de deur met de keuze naar Janske Lazne of Pec Pod Snezkou, eigen berging voor ski's. Eenvoudig ontbijt en eenvoudige kaart voor avond eten maar voor onderkomen tijdens wintersport ideaal

kortom dit jaar weer. ook een skihuur/onderhoud centrum voor de deur

Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prom in Svoboda nad Úpou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prom scoort een 7.12 uit 10 op basis van 20 reviews.