Appartement Dasa

2 reviews over Appartement Dasa in het Nederlands

NOOI MEER NIET DOEN

Mary Petra, 24-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

NOOIT MEER. zo slecht hebben we nog nooit meegemaakt, veelste klein voor zes personen, beloven twee garages is er maar een, kast ruimte voor je kleding is er niet, voor je skie spullen ook niet, in de keuken kon een persoon zich niet eens omdraaien,het was gewoon een schande dus ga daar nooit heen. is echt een afrader. NIET DOEN.
Gereisd familie in februari 2009

te erg voor worden

Sabrina, 22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Tja ik kan het alleen maar over een kelder hebben.En wat zal ik erover vertellen. Tis gewoon te erg voor worden.In dit appm zoals ze het noemen moeten 6 pp kunnen. Nou is het zo dat er 3 in de woon kamer en 3 in een aangrenzende kamer.Als die 3 in de woonkamer in hun bedden lagen kon je niet meer door de woon kamer heen. die je moest uitschuiven en wat ook de banken waren.(Was gewoon een bed met de muur als leuning).De tafel was 50 bij 80 voor 6pp. en er was 1 kleding kast. de keuken was zo groot dat er max maar 1p in kon staan. en dan was het nog zo dat wij een baby mee hadden waar van we het bedje niet eens kwijt konden.Er worden ook twee garage geboden. Alleen was er maar 1 circa 500 meter lopen.Tis gewoon niet normaal zoveel pp op zo'n kleine opervlakte het zou eigelijk een amp voor 2 volwasen en 1 kind moeten zijn.
Gereisd familie in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dasa in Svoboda nad Úpou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dasa scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.