Pension Chalupa-Pomnenka

Pension Chalupa-Pomnenka
Chalupa-Pomnenka
9,3

9 reviews over Pension Chalupa-Pomnenka in het Nederlands

als je van rust en natuur houdt..................

Barry, 16-10-2009

Wij hebben een heerlijke week bij jullie gehad en genoten van jullie gastvrijheid, het weer was van 2 uitersten hoge temp. met veel zon en de laatste dagen een flink pak echte sneeuw.

Ook hebben onze hondjes heerlijk genoten, zo bij jullie de deur uit en binnen 10 meter in het bos, we hebben dus ook flinke lange wandelingen gemaakt.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot volgend jaar.

groetjes,

Barry en Gretha

Gereisd met partner in januari 2009

Zo hoort een vakantie te zijn heerlijk ontspannen

Marion van steerteghem, 28-4-2009

Dit pension is zeer gastvrij, en we hebben er heerlijk genoten van de rust en de ruimte, alles is nieuw gerenoveerd en schoon. Heerlijk vanuit de deur zo de besneeuwde bergen op, of rechtstreeks het bos in.Wouw wat hebben we genoten van de natuur daar in de omgeving ons manneke heeft volop genoten op de piste in het dorpje vererop in Prkenny Dull met een aparte kinderbaan om te leren skien. Ik zelf houd niet zo van skien,maar mijn man vond de piste in Zacler wel grappig vooral het stukje zwart. S¨avonds konden we heerlijk bij de openhaard met warme chocomelk of in de gezellig ingerichte bar met een koude pivo Kortom voor ons een reden om zeker terug te gaan vooral na afgelopen jaar met al die sneeuw.
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

heerlijk voor je rust

m.ouwerkerk koster, 19-4-2009

een geweldige plek om naar toe te gaan landelijke warme sfeer mooie kamers
Gereisd met partner in juli 2008

met 1 woord geweldig

thea dijkhof, 23-2-2009

mooie rustige omgeving rust en ruimte voor inspanning en ontspanning is er voor ieder wat wils

s,morgens wakker worden met een gedekte ontbijttafel waar je kunt genieten van verse broodjes koffie en thee aan sneeuw was geen gebrek de omgeving lijkt dan net een sprookje zo mooi alles helder wit een aanrader voor iedereen die een keer wil genieten van een ouderwets pak sneeuw moet echt naar deze plek komen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Super vakantie adres!!

Marlon Bovelander, 13-8-2008

Een pension waar je heerlijk kan ontspannen, veel te zien is en ook veel mogelijkheden om heerlijk te sporten. Een prachtige omgeving waar ik heerlijk heb kunnen genieten van de natuur en de vele activiteiten die er te doen waren! Ook de eigenaars zijn super aardige mensen.

Al met al een TOPVAKANTIE in een TOPPENSION!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

R. Ouwerkerk, 19-10-2007

Rustig, aan de rand van het Reuzengebergte gelegen keurig ingericht pension met ontzettend aardige en enthousiaste eigenaar(Nederlands). In een geweldig mooi natuurgebied met heel veel excursie mogelijkheden op redelijke afstand met de auto.

Ideaal voor buitenmensen die van de natuur en wandelen houden.

Gereisd familie in augustus 2007

mc van der most, 18-10-2007

zeer mooie omgeving gastvrijheid en een schoon en gezellig pension
Gereisd anders in oktober 2007

gerco dolmans, 12-9-2007

Wie natuur,ontspanning en wandelen hoog in het vaandel heeft moet op zeker een keer naar Pension Chalupa-Pomnenka.Gastheren zijn Nederlands en hebben ons verschillende malen tips gegeven over de mogelijkheden in de directe omgeving.Je kunt er ook goed eten voor een hele schappelijke prijs zowel in de directe omgeving als in het pension zelf.Wij waren er van de zomer en heb begrepen dat het van de winter ook een ideaal wintersport/skie gebied is.
Gereisd met partner in september 2007

gerco dolmans, 16-7-2007

Zeer mooi verzorgd pension in een prachtig wandelgebied en vlakbij ski-pistes voor in de winter.Ook is Trutnov voor de boodschappen en cultuur vlakbij,ca. 12 kilometer.Een echte aanrader.Volgend jaar komt er volgens eigenaar ook een zwembad,goed voor de kinderen Zijn er van 010707 t/m 080707 geweest.Gaan op zeker nog een keer.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Chalupa-Pomnenka in Prkenny Dul / Krenov , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Chalupa-Pomnenka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Chalupa-Pomnenka scoort een 9.33 uit 10 op basis van 9 reviews.