Bungalow Velka **

• Ligging t.o.v. pistes9,5

4 reviews over Bungalow Velka in het Nederlands

P. van Straalen, 19-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren inderdaad ook op het ergste voorbereid, maar wat blijkt: is er een splinternieuwe bungalow bijgezet. En deze hadden wij dus. Alles nieuw en schoon en ruim. Goede verwarming, altijd warme douche, aparte ruimte om ski spullen op te bergen, eigen parkeerplaats, voldoende spullen om een maaltijd te bereiden en om hem daarna sfeervol op te etenin de leuke eetkamer.

Wat jammer was, is dat er geen oven en koffiezet apparaat in zat en dat er maar 1 koekenpan in zat. Dit was even behelpen met 7 personen, waarvan ook nog 1 vegetariër.

Verder alleen maar goede woorden. Ons zie je er volgend jaar zeker weer.

Gereisd familie in februari 2008

Fam. van Straalen, 10-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een zeer mooie en ruime bungalow. Het enige wat wij mistte was een tweede koekenpan om het vlees te braden voor 7 personen. Verder kunne wij het iedereen aanraden om hier een vakan tie te boeken.
    Gereisd familie in februari 2008

familie huisman (6), 6-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden het 6 persoons huisje en waren op het ergste voor bereid,maar dat viel ons mee.Het is inderdaad wel aan een verf of goede schoonmaak beurt toe.Maar als het goed is kom je er alleen om te slapen.Wat meer kast ruimte zou fijn zijn in de ene slaapkamer vooral,boven aan de trap rechts.Maar wij vonden de zithoek erg gezellig alleen wat weinig licht.Nee hoor wij zouden het hier niet willen afkraken,natuurlijk zijn er betere huisjes,maar dan betaal je ook meer en de ligging t.o.van de piste was perfect.
      Gereisd anders in maart 2007

John, 21-1-2006
      • Ligging t.o.v. pistes8

Deze vakantiewoning is nodig aan renovatie toe. Het interieur is erg sober en out. Het maakt een uitgeleefde indruk. De wc en douch zijn niet schoon en ook niet meer schoon te krijgen. De verwarming maakt erg veel lawaai (kan je snachts niet van slapen).

De ligging t.o.v. de piste is wel gunstig, ongeveer 200m lopen.

Ligging t.o.v. centrum is minder gunstig. Ongeveer 1km lopen.

Prijs/Kwaliteit: het huisje staat als 2 sterren in de gids maar naar nederlandse maatstaven is het echt geen 2 sterren waard.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Velka in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Velka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Velka scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.