Pension Svycarsky Dum

Svycarsky Dum

• Ligging t.o.v. pistes7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Svycarsky Dum bij:

1 review over Pension Svycarsky Dum in het Nederlands

Vriendelijke familie, schone kamers en lekker eten

Karen, 8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit pension doet qua inrichting wat ouderwets aan, maar alles was erg schoon en de bedden lagen lekker. Onze kamer had een balkon vanwaar je 's morgens al naar de pistes kon kijken. De familie die het pension runt zijn heel vriendelijk en attent (zo kregen we op de dag van vertrek mueslirepen mee en stonden er extra broodjes op tafel en boterhamzakjes om broodjes voor de terugreis te maken). We vonden het leuk om te zien dat de heer des huizes iedere avond met plezier het avondeten bereidde. Het avondeten betrof een tweegangenmenu en bestond uit een hoofdgerecht (s'morgens kon je aangeven welke van de twee gerechten je s avonds graag zou willen) en een voor- òf nagerecht òf salade. Het eten was afwisselend en heeft ons iedere avond prima gesmaakt. Het is geen pension waar je tot 's avonds laat aan de bar kunt hangen, maar dat vonden wij geen probleem omdat onze kamer ruim genoeg was om nog even te zitten. Om negen uur sluit het restaurant/bargedeelte. Het ontbijt begint ook vroeg (van acht tot negen), maar was behoorlijk uitgebreid (je kon kiezen voor worstjes, eieren, vleeswaren, kaas, yoghurt en ieder dag iets extra s als fruitsalade of gebak).We vonden het prettig dat zowel het centrum van het Spindleruv Mlyn, als Medvedin op loopafstand waren. Ook de skibus naar bv Svaty Petr stopte vlakbij. Kortom; een hele fijne vakantie gehad in pension Svykarsky Dum
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Svycarsky Dum in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Svycarsky Dum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Svycarsky Dum scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.