Hotel Savoy **

Savoy

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Savoy bij:

2 reviews over Hotel Savoy in het Nederlands

Tjeerd, 9-10-2005

De eerste indruk was goed, grote kamers mooi bad en WC.

Onze indruk verslechterde al snel toen we op dag 2 zonder handdoeken zaten.

Op dag 5 werd deze indruk verslechterd. Toen we 's avonds na een lange dag wandelen thuiskwamen en er wederom geen handdoeken lagen en de bedden niet waren opgemaakt. Wij hadden ook en hond bij ons. dus zit je met hondharen die er na 10 dagen nog steeds lagen en als we zelf niet hadden ingegrepen na 14 daagen ook nog.Hier kwam bij dat het eten slecht, oud, eenzeidig en weinig was.

Met andere woorden een zekere afrader!!

Gereisd anders in oktober 2005

JOOP!, 19-8-2004

Dit is echt wat je noemt vergane glorie, zo'n oud Statie hotel met kroonluchters i/d eetzaal maar sommige kamers zonder wc. (gewoon om vragen!) oude douche enz. Niet wat je van "Savoy" gewend bent! Viel tegen want voor hetzelfde geld heb je een véél nieuwer en dus schoner hotel!
      Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoy in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savoy scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.