Vakantiehuis Jablonsky

2 reviews over Vakantiehuis Jablonsky in het Nederlands

nooit meer

jacqueline westerman, 2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met een groep van 21 personen hadden wij deze accommodatie geboekt. De keuken was geschikt voor 8 personen en niet meer. Kastjes vielen van narigheid uit elkaar. Alleen de ligging tegenover de Stohpiste is geweldig. Vanaf Stohpiste kun je een pad door het bos volgen waarbij je uitkomt in het Svatr Petr areaal. Jammer dat er geen grote gemeenschappelijke ruimte was waar je met zijn allen kon zitten c.q. eten. De ruimte boven was ook hier te krap voor. We misten een lekkere stoel of bank en hadden niet verwacht om op houten banken c.q. stoelen te moeten zitten.
Gereisd met vrienden in maart 2010

nooit meer

jacqueline westerman, 28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit vakantiehuis ligt aan de Stohpiste. Dat is eigenlijk het enige wat er goed aan is. Vanaf de Stohpiste kun je een skipad nemen naar het skigebied Svatr Petr. Het huis ziet er aan de buitenkant leuk uit maar valt van binnen vies tegen. Kastjes vallen van narigheid uit elkaar en de bedden zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Wij zaten hier met een groep van 21 personen in de voorjaarsvakantie. De keuken is te klein om zoveel mensen kwijt te kunnen. Boven heb je nog een ruimte waar je aan houten banken kunt zitten. Beneden zijn een 5 en 3 persoonsslaapkamer. 2 wc's en 3 badkamers. Je hebt niet de beschikking over het gehele huis zoals je denkt bij het zien van de foto's. Boven bevinden zich nog een 2,4 en 7 persoonsslaapkamer. Verder kun je niet ergens even lekker met zijn allen zitten. En een minpunt vind ik dat de eigenaar van de woning geen duits of engels spreekt. Wij gaan op zoek naar een andere accommodatie.
Gereisd met vrienden in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Jablonsky in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Jablonsky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Jablonsky scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.