Hotel Hanicka ***

2 reviews over Hotel Hanicka in het Nederlands

Fantastische plek!

Liesbeth van der Velden, 20-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van de vakanties in Tsjechië in Hotel Hanicka in Splindleruv Mlyn. Wij zijn er al ooit eerder geweest en toen bevielen ons inderdaad de harde bedden niet, maar ze hebben al nieuwe matrassen en men kan zich keurig uitslapen daar. Ook het eten heeft zich behoorlijk verandert. Heerlijk eten! De personeel is nog steeds heel attent en vriendelijk!Wij hebben een ski bus (van het hotel) ter beschikking gehad en een super weg naar een andere piste gevonden. De kinderen hebben een uitstekende vakantie gehad. Echt een aanrader!!
Gereisd familie in januari 2009

fred nijhoff, 15-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

oud, slechte bedden (oude deur of zo).avond eten lijkt op dat van een gaar keuken, het zelfde en het zelfde,ontbijt is uitermate slecht.ben elke avond uit gaan eten,en dat was goed.personeel is erg vriendelijk en attend.
Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanicka in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanicka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hanicka scoort een 7.32 uit 10 op basis van 16 reviews.