Hotel Felicity Grand

Felicity Grand
8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,3

4 reviews over Hotel Felicity Grand in het Nederlands

Mooi schoon hotel, ontbijt vreselijk

han en karin limpens, 26-6-2009

Mooie nette kamers. Vriendelijk baliepersoneel. Ontbijt vreselijk. Ontbijt was van 8.30-9.30 uur. Na 8.30 uur was een groot gedeelte al op. Je werd de deur uitgekeken. Iedere dag zelfde goedkoop ontbijt. Eenmaal om 8.40 uur binnengekomen en er waren nog 2 broodjes. Bij vraag naar meer kregen we met een zucht 2 oude broodjes voorgezet. Ontbijtgedeelte was meestal om 9.15 uur weer gesloten en restaurant bleef de rest van de dag ook dicht.
Gereisd met partner in juni 2009

tonnie en hanny kuiper, 6-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Grand Felicity = een keurig net klein hotelletje midden in het centum nab Spinderluv-Mlyn. voor het ontbijt geven wij niet meer dan een 7 en het diner= het voor en nagerecht is een verrassing en het hoofdgerecht naar keuze van de kleine kaart een 8. Slechts om de 3 dagen schone handdoeken. En dat voor een prijs van 64euro per dag p.p. wel erg duur. Het zelf boeken via internet komt op slechts 36 euro per dag. Omdat er weinig kamers zijn zie je er ook weinig kinderen. We hebben wel GENOTEN
Gereisd familie in maart 2008

Stephan van Domburg, 11-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

zijn net terug van een wintersportvakantie in spindleruv. hotel voldeed aan onze verwachtingen. Schoon, nieuw en van moderne gemakken voorzien. gratis fgesloten parkeerplaats. Ideaal gelegen in het centrum tussen 2 skipistes. Diverse restaurants op loopafstand, wel van een dag van te voren reserveren.
Gereisd familie in februari 2008

Sander van der Pas, 3-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel. Vriendelijk personeel. We hadden een top vakantie gehad. Mensen met twijfels gewoon boeken succes verzekerd.
Gereisd met vrienden in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Felicity Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Felicity Grand in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Felicity Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Felicity Grand scoort een 8.75 uit 10 op basis van 5 reviews.