Pension Erika ***

6 reviews over Pension Erika in het Nederlands

Erika prima slaapplek

Edwin van den Hof, 23-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lekker centraal in gezellig dorp. Piste's, bus, winkels, bars, disco etc. op loopafstand, wel lekker rustig 's nachts. Supermarkt aan overkant. In hoogseizoen prijzig hotel, erbuiten zeer goed betaalbaar.
Gereisd met vrienden in februari 2008

J. Bijlholt, 10-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn 1 maart 2008 met 5 vrienden naar dit pension gegaan. De kamers zijn eenvoudig maar goed en schoon. Het ontbijt is erg goed. Zeker een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou er zo weer heen gaan!!
Gereisd met vrienden in maart 2008

Edwin van den Hof, 22-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij gaan al jaren naar Spindl, bevalt goed. Het in het hotel gelegen restaurant Bakchus is erg leuk.
Gereisd met vrienden in februari 2005

Willems, 25-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben hier niet in het hotel overnacht `maar wel een avond gedineerd. Er liepen de hele tijd honden door het restaurant wat een erg onhygienische indruk gaf. OOk het eten was niet lekker. Het koste ons zelfs een dag van de vakantie omdat wij allemaal ziek waren geworden!
Gereisd anders in januari 2006

Frank L., 2-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren hier in de laatste week van januari 2005 met 10 personen.

Het hotel is ons echt heel goed bevallen. Ontbijt was niet echt uitgebreid, maar wel goed. (gewoon brood met allerlei soorten beleg).

De zeer negatieve reactie hier van Petra snap ik dan ook echt niet.

Voor de prijs echt een aanrader!

Gereisd anders in februari 2005

Rene, 23-10-2004

Goed en leuk hotel. Het is al een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar mij is het er heel goed bevallen.
    Gereisd anders in oktober 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erika bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Erika in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Erika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Erika scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.