Pension Astoria

• Ligging t.o.v. pistes5,0

3 reviews over Pension Astoria in het Nederlands

Familie Mooijman, 11-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij brachten samen met de familie de Jong een week door in Astoria. Het is een fijne vakantie geworden mede door de gastvrijheid van Daniel onze gastheer. Het eten was prima,een lekker ontbijt en keurig verzorgde kamers! Een echte aanrader: ASORIA!!!!!
Gereisd familie in januari 2007

Fam. de Jong, 7-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Enigzins bevooroordeeld door de eerdere reactie namen wij voor een week, met acht familieleden onze intrek in dit pension. Achteraf kunnen we zeggen, wij delen die mening niet! Prima pension: nette kamers, goed eten en geen gebrek aan gastvrijheid. Onze gastheer Daniël heeft ons binnen de mogelijkheden echt verwend. Op oudejaarsavond kregen we champagne en lekkere hapjes. En toen onze zoon een blessure opliep met snowboarden ging hij mee naar de dokter en het ziekenhuis om als tolk te fungeren. Hij wilde er niets voor hebben. Voor de terugreis had hij zelfs een lunchpakketje gemaakt.

De afstand naar skigebied Medvedin was prima loopbaar en ook de restaurantjes in het centrum waren goed lopend te bereiken. Prima vakantie gehad dus!

Gereisd familie in januari 2007

Lianne, 31-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes1

erg slecht pension!!! we waren nog niet binnen na een lange busreis (we moesten lopen vanaf het eindpunt v.d bus!) en er werd al op ons gescholden door de erg onvriendelijke(geen engels pratende) eigenaar van astoria! de kamers waren klein, en het beddengoed is geen 1x verschoond!!!

Het ontbijt was ook erg slecht, weinig keus, en de koffie was te smerig! Zeker geen aanrader...

Het pension ligt ergens ver bovenin de bergen, ver van de pistes, elke ochtend dus een flink stuk lopen voordat we bij de pistes waren aangekomen!

Laatse dag werden we om half 8 uit ons bed gehaald, we moesten het pension gelijk uit, en mochten onze koffers ook niet achterlaten, terwijl onze bus terug naar nederland pas half 8 s'avonds vertrok!!

Kortom geen erg leuke vakantie met name door het pension Astoria, voor de rest in Spindleruv Mlyn leuk kunnen skieen, daardoor toch nog een leuke ski-vakantie gehad!!

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Astoria in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Astoria scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.