Pension 48

6,3

Matig

• Ligging t.o.v. pistes5,3

3 reviews over Pension 48 in het Nederlands

Leuk pension! (ps. Herman kick's ass)

Loek, 16-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Januari 2009 met 7 personen geweest.

Pension maakt een nette schone indruk. Kamers keurig verzorgd. Badkamers zijn modern.

De eigenaar hebben we voor het gemak Herman genoemd. (Hij had wat trekken van Herman van Veen in zich). Hij sprak geen woord Duits of Engels.

Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam en lachte zeker wel 1 keer per dag.

Naar de piste gaan is met je snowboard (of ski) goed te doen. Alles gaat bergaf. Alleen s'avonds terug is een wandeling van een 30min vanuit het centrum. Maar met de taxi is snel en goedkoop. Herman heeft ons zelfs eens met de auto naar het centrum gebracht.

Het ontbijt is grappig je krijgt p.p. 2 broodjes een halve snee brood. 2 plakken vlees 2 plakken kaas. en een pakje boter. Maar het was keurig verzorgd met reepjes paprika of plakjes komkommer. Elke dag een verassing van een ei tot en met een roomsoes. Herman stond wel ff elke morgen rond 7uur op om plakjes kommkommer te snijden hé!

Je krijgt wat je betaald. Wij vonden het goed.

Gereisd met vrienden in januari 2009

J. Pulles, 10-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij aankomst maakt het pension een armoedige indruk. Kamers minimalistisch en armoedig linnengoed. Wel schoon, maar gaten erin. Niet echt handig om evt zelf te koken. Niet ingesteld op kinderen geen bedje/stoeltje aanwezig. Eigenaar vreemd, niet gezellig aanwezig, controlerend gedrag en afgemeten ontbijt. Geen gezellige ruimtes om te zitten of te eten. Skigebied is voor beginners en kinderen leuk. je kunt skieen naar de piste. Fam. die niet ging skieen nam taxi terug of naar het dorp, want dit is te ver. Je kunt er goed eten en drinken en voor nog een schapelijke prijs.

Er zijn geen NL talige skileraren aanwezig. Ondanks dit alles hebben we een goede vakantie gehad en heeft Big-foot alles prima geregeld, maar wij zouden niet terug gaan naar pension 48.

Gereisd anders in februari 2008

Inge, 1-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes3

Dit kleinschalige familiepension met 6 kamers ligt in het Svaty Petr gebied nabij Hotel Zatisi. Elke etage heeft een keuken zodat je hier zelf kan koken. De 4p kamer op de 1ste verdieping was ruim genoeg voor 4 volwassenen. Voor het ontbijt wordt elke tafel apart opgedekt met een afgemeten hoeveelheid brood en beleg met elke dag een andere "lekkernij". De gastheer was wat raar, soms alsof hij zijn gasten kon schieten en dan was hij weer vriendelijk. Hij hield het pension overigens wel goed schoon. De ligging was minder maar in 2006 waren we verwend met een hotel in het centrum (hotel Nechanicky). Vanaf het pension kan je tot aan de Svaty Petr piste skiën, langs het water is een pad aangelegd. Terug ga je met de Krakonose sleeplift, het bospad en ski je vervolgens terug naar het pension. 's Avonds kan je in ca 20 minuten naar het centrum lopen, terug kan je ook lopen of neem je een taxi.
Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension 48 in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension 48 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension 48 scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.