Pension Svoboda

6 reviews over Pension Svoboda in het Nederlands

aanrader

Frans Knapen, 28-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goede gastvrouw. kleine piste naast huis. Via deze piste , skigebied te bereiken, dit is ook goed te bereiken via de ski bbus die op 100 meter van het huis komt.
Gereisd met vrienden in februari 2013

kindercreche

hbeems, 19-10-2012

Inderdaad: kleine kamer zonder stoel. Het lijkt meer op een kindercreche dan op een pension. Overal, overal speelgoed. Je struikelt erover. Slecht te vinden. We waren de enige gasten. Werden bediend door de eigenaresse in pyama/huispak. Geboekt via Tsjecho reizen. Niet aan te bevelen. we hadden geboekt voor 3 nachten. Na een nacht vertrokken.
Gereisd met partner in september 2012

Dit nooit weer

Jan Kooijman, 10-9-2012

Het pension is ons niet goed bevallen. Pension was moeilijk te vinden, geen bord of bewegwijzering. In onze kamer stond slechts één keukenstoel. Verder kon je alleen op het bed zitten. Bij vragen kregen wij een 2e keukenstoel. Er was één waterglas. Te weinig toiletpapier. In de kamer was maar één stopcontact, de rest van de stopcontacten waren afgedekt met een blindplaatje, geen bedlampjes.

We zijn 4 nachten geweest: er is niet schoongemaakt of handdoeken vervangen, zelfs het afval is niet weggehaald.

Sober ontbijt met soms half bevroren brood. De eigaar woont niet in of bij het pension en laat overdag alles maar over aan de gasten.

We zijn niet de enige gasten die deze klachten hadden. Bij andere kamers zat bijvoorbeeld de wastafel onder de douchekop.

Al met al voor ons onbegrijpelijk dat de waardering op Zoover zo goed is. Wij zijn bij de boeking van de Zoover score uitgegaan en het is ons erg tegen gevallen.

Gereisd met partner in augustus 2012

Een positieve verrassing

RGP, 25-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een pension waar je als echte gast wordt behandeld. Super mooie lokatie, lekker zwembad (met uitzicht over de bergen). Fantastisch!
Gereisd met partner in augustus 2011

Fantastisch Pension!!

Karen, 22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net teruggekomen van een weekje wintersport in Tsjechie. De reis er heen viel niet mee door de vele sneeuw. Maar bij aankomst was dit weer snel vergeten. Wat een prachtige omgeving!

Het pension ligt naast een eenvoudige piste. De oefenweide van de kinderen ligt ernaast. Super!

Via deze afdaling makkelijk in het dorp te komen om een andere lift te nemen. De klim naar boven om terug te komen na een dag skien was pittig. Maar een taxi is er gelukkig niet duur.

Erg vriendelijke mensen runden het pension. Super ontbijt, super avondeten. Drie gangen voor 100 kronen (ong. €4,-) per persoon!

Goede service, alles kon geregeld worden.

Wij hadden een twee persoonskamer, waar nog een campingbedje voor onze zoon bij in moest. We hielden niet veel ruimte over... Voor een volgende keer zou ik een driepersoons of een familiekamer boeken. Deze zijn wel lekker ruim.

Dit pension is een absolute aanrader!!

Gereisd familie in februari 2009

G. Verheij, 14-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn net terug van een weekje wintersport in Pec Pod Snezkou; er lag voldoende sneeuw.

Accommodatie was eenvoudig maar goed, ontbijt compleet, avondeten minimalistisch. 2 kamers in pension Svoboda gehad, waarvan 1 voor onze 3 kinderen. Deze was ruim en compleet. Wie voor een skivakantie gaat is hier op juiste adres. Mooi uitzicht naar dal en dorp. Pension ligt pal bovenaan een 2 tal oefenpistes, de ski school Happy Hill geeft hier les. In de directe omgeving (met gratis skibus) zijn meerdere skipistes (blauw/rood) binnen handbereik.

Gereisd anders in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Svoboda bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Svoboda in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Svoboda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Svoboda scoort een 7.42 uit 10 op basis van 7 reviews.