Pension Level

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Pension Level in het Nederlands

Hanny, 11-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed pension met een heerlijk ontbijt-buffet, Heel lief jong koppel wat net het pension gestart is(overname) hij spreekt een beetje engels zij heelaas nog niet,de kamers zien er goed uit en het sanitair is ook oke,rustige omgeving.

Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in februari 2007

edwin, 24-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

De slaapkamer was sober ingericht. De badkamer zag er overigens wel netjes uit. Op enkele plekken van de kamer zat echter wel een flinke laag stof.

Het Hotel heeft een soort van huiskamer. Helaas kun je hier maar tot vroeg in de avond een drankje bestellen.

Het ontbijt is uitgebreid. Niets op aan te merken. Het avondeten is redelijk maar ook sober.De eigenaresse is behulpzaam. Aan het einde vd week vond ik ze echter onfatsoenlijk door een uur voor het uitchecken al te vragen om een sleutel en de parkeerplaats vrij te maken.

Het hotel ligt vrij centraal. Vanuit het hotel liggen "het centrum" en de pistes op loopafstand.

In Pec Pod is wel een cafe en disco maar daar is dus totaal geen apres ski of zo. Op onze skilerares na zijn we maar weinig vriendelijke tsjechen tegengekomen. Vreemd volkje daar.

Gezien de prijs blijft Tsjechie echter een aardig oord voor de beginnnende ski'er.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Level in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Level zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Level scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.