Pension Lesni Pramen

2 reviews over Pension Lesni Pramen in het Nederlands

rustig familiepension

Frank, 21-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Rustig familiepension met een zestal kamers. Bar aanwezig. Vriendelijke uitbaters. Gelegen hoog in het dorp aan de rand van het bos.Ideaal voor wie geen hoge eisen stelt. Niettemin proper, doch eenvoudig. Typisch Tsjechische maaltijden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 1998

c. grootveld, 24-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn hier met oud en nieuw geweest alles was prima geregeld naar het dorp op en neer met ski's is wel ver wandelen geen probleem wij hebben dit opgelost door ons iedere dag te laten halen en brengen door zo'n voertuig met rupsbanden dit ging prima en hij stond altijd op tijd op ons te wachten.Prima vakantie gehad en het pension ligt heerlijk rustig ook een prachtig uitzicht.
Gereisd met vrienden in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Lesni Pramen in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Lesni Pramen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Lesni Pramen scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.