Hotel Horec ****

• Ligging t.o.v. pistes6,8

5 reviews over Hotel Horec in het Nederlands

Ine Derckx, 28-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel ligt heel erg centraal.Ook de afstand van het hotel naar de pistes is goed lopend te doen. Wij hebben hier nooit overnacht, wel vaker gegeten : heerlijk en grote porties. Bijzonder vriendelijke bediening. Reserveren van een tafel is in hoogseizoen wel wenselijk.
Gereisd anders in oktober 2007

Marius Post, 12-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het was een fijne vakantie en een prima hotel

Goede ontvangst en prima verzorging

Heerlijk gegeten prima keuken

Zeer goede bediening en prettige mensen

Gereisd anders in februari 2007

rv, 6-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima hotel. goed eten, mooie ruime kamers, onze eerste kennismaking met Tsjechie als wintersportland en goed bevallen.

Afstand tot de piste prima met de bus te doen,

terug gewoon op de skies.

Prima voor beginners, anderen hebben het naar een week gewoon gezien, geeft niet want dan ga je toch weer naar huis, prima pistes.

Gereisd anders in februari 2006

14-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is wel echt een 4 sterren hotel (normaal tellen die sterren in het wintersport gebied van tsjechie niet zo). Witte tafelkleden, tafels netjes gedekt, personeel zeer officieel. Niet echt een heel gezellig familiehotel. De avondkaart was idd heel uitgebreid, ontbijt uitgebreid lopen buffet. Allemaal erg sjiek, ook de kamers waren lekker groot met lekkere stoelen in het zitje.

bar was niet veel aan, kwamen alleen een paar tsjechen, kil en ongezellig.

Alles was meteen een stuk duurder bv de massage. Kleine wirlpool. Stukje lopen naar de piste. Hotel vonden wij erg duur, sjiek en niet zo gezellig.

Gereisd anders in januari 2004

1-11-2006

Ik ben drie dagen in dit hotel geweest met twee poolse vrienden van mij. Vanaf de aankomst tot aan het vertek is er nergens gebrek aan geweest een zeer aardige barkeeper een heerlijk ontbijt een vriendelijke receptie en prima kamers Wat kun je je nog meer wensen Bovendien een werkelijk zeer grote keuze bij het avondeten dat ons in elk geval heerlijk smaakte.
Gereisd met vrienden in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Horec**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horec in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horec scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.