Pension Bila Labut

Bila Labut
8,2

• Ligging t.o.v. pistes9,7

5 reviews over Pension Bila Labut in het Nederlands

Schoon en netjes maar weinig sfeervol

Janneke van Kaam, 4-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Bila Labut ligt op de helft van de Javor piste. Onze zoon van 6 kon nog niet skien dus het was een heel karwei om 's morgens van de berg af te komen. s'Middags gingen we met de sneeuwscooter vanuit het dorp naar het pension. Deze was 400Kr per keer. Pension is door de ligging niet erg geschikt om met kleine kinderen heen te gaan.

De kamers zijn niet ruim maar wel netjes en schoon. Eetzaal en bar komen niet heel sfeervol over. Het is vreemd over dat je tijdens het eten geen drinken mag bestellen. Dat moet je vóór 18.00 uur doen. Ook wordt het eten snel achter elkaar geserveerd dus lang tafelen is er niet bij. Eten is niet heel bijzonder maar ook niet onsmakelijk.

Voor de kinderen is er een speelzaal met tafeltennis, darten en tafelvoetbal.

Vrienden van ons zaten in een pension in het dorp (pension Zakouthi). Dat was een stuk gezelliger en klantvriendelijker dan dit pension. Ook hebben we daar de laatste avond meegegeten en dat was echt lekkerder.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

caro, 7-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

beetje medelijden met de zoon des huizes,werkt wel erg hard voor t pension,lijkt er niet veel lol in te hebben,ouders nemen de leiding.Ik had een dikke rode kater naast m'n kamerdeur op de gang en houd niet van katten.voor zo'n pension prima kamers met wel 2 handdoeken pp per week.t.o.v pistes prima ligging maar door ijzige rode Javor niet echt makkelijk in het dorp te komen voor ons.Jammer dat de sneeuwtaxi van Bila Labut kapot was moesten we zelf regelen en dat kostte veel wachttijd vanwege drukte in vakantie.Leuk skigebied en veel leuke gezellige tentjes langs de pistes.Onze kids hebben heerlijk kunnen skieen.plaatselijke bevolking niet zo heel vriendelijk.Onze Garmin nav.systeem bracht ons tot in het dorp.
Gereisd met vrienden in februari 2008

G.J. Linsen, 16-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn er in februari 2007 geweest. Parkeren was lastig, bagage met snowtrack was moeizaam (lang wachten) vaak op en neer met snowscooters is duur. Ligging fijn voor gevorderde skieer. Speelzaal voor kinderen. Redelijk gezellige bar. Ontbijt was prima, avondeten vaak niet lekker en primitief. Mensen in het begin terughoudend maar wel heel behulpzaam. Avondskieen is heel leuk!
Gereisd familie in augustus 2007

jolanda spijkerman, 4-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

nette, schone kamers, mooie ligging alleen zijn de eigenaren niet echt vriendelijk, de zoon des huizes moest bijna alles alleen doen, kwam daardoor erg gestresst over, en was volgens ons nog niet vaak buiten pec geweest, gaf ons het gevoel dat we blij mochten zijn dat we daar mochten komen,vooral dat de bar maar beperkt open is 17-18 uur en 19-22 uur riep negatieve reacties op, kort voor 18 uur was het rennen geblazen naar de bar om nog een drankje bij het eten te scoren!! eigenaar star en zelfingenomen typje, moet een van die berg afkomen en cursus: "hoe behandel ik mijn gasten op een vriendelijke manier" gaan volgen!!
Gereisd familie in februari 2007

Judith, 26-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging is prachtig. Een heel mooi uitzicht over het gebied en heel dichtbij de skischool en de sleeplift. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden. Nadeel alleen dat bij halfpension dat het avondeten erg weinig voorstelde, waardoor veel mensen 's avonds in het dorp gingen eten.
Gereisd familie in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bila Labut in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bila Labut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bila Labut scoort een 8.17 uit 10 op basis van 20 reviews.