Vakantiehuis Anicka

2 reviews over Vakantiehuis Anicka in het Nederlands

Nooit meer

Brenda, 5-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vakantiehuis Anicka is echt "oud". Toen wij binnenkwamen viel mn mond open. Op de foto's hebben ze nog het meest leuke hoekje genomen maar dat is ook alles. 2 douches is toch echt te weinig voor max. 25 pers. Het water is snel koud en dus kan niet iedereen douchen. Voor de piste moet je nog een stuk omhoog klauteren, niet ideaal. Langs de weg moet je naar het centrum van Velka Upa lopen, niet ideaal en op de skibus moet je al helemaal lang wachten. We hebben er met 17 man van gemaakt wat we konden en het was het toch gezellig maar dit NOOIT MEER!
Gereisd met vrienden in maart 2009

Maarten Sluiter, 7-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Anika, een grote boerderij voor een grote groep(voor weinig) Stel je niet veel voor van deze accomodatie. Perfect voor een grote groep die geen eisen aan enige luxe stelt. Vlak bij de bus naar Pec en Velka. Restaurants is ff lopen, maar je hebt toch vakantie! Je begilt je van het lachen om de lage prijzen. Perfect om gewoon ordinair lekker te winter sporten, uitermate geschikt voor kidz! Wij waren er met 32 vrienden en hebben een heerlijke gezellige week gehad.

2007 gaan we zeker maar zoeken dan naar iets meer comfort! Lukt dat niet gaan we toch gewoon weer naar Anika!

Gereisd met vrienden in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Anicka in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Anicka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Anicka scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.